2020-03-08, 01:33
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Nej, de skrattade när de sprang runt soffan med dammsugaren.

Ja men det var Julia som startade det hela jag vet inte hur många gånger Sami bad henne sluta.
Till sist blev det dammsugaren.
2020-03-08, 01:34
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Ja alltså, någonting är det ju. Hon borde verkligen inte dricka, när hon uppenbarligen inte kan hantera det. Det blir ju någon sådan här situation varenda gång hon får i sig alkohol.
Nej, fan. Hon är den enda underhållningen på festerna era PK-jävlar. Bara man vet hennes gränser så blir det inga problen.
Medlem
Deferos avatar
Okej det som hände var:

1. Julia är full och slänger en tallrik i magen på sami på skoj - men en tallrik och sami får ont och blir lite irriterad - men tar det samtidigt med en nypa salt.

2. Sami stör sig dock lite och vill ge igen, ligger senare och hetsar julia när hon ska sova. Julia hetsar tillbaka. Båda skrattar.

3. Julia lägger fötter i samis säng, sami säger att han hämtar dammsugaren om hon fortsätter. Fortfarande är båda glada och skrattar.

4. Sami hämtar dammsugaren och damsugar på julia, hon jagar efter honom. Båda skrattar - folk runtomkring inklusive jasmine skrattar.

5. Julia tar dammsugaren från sami, jagar honom istället. Skratt. Sami hämtar toasprej och sprejar julia i ansiktet. Julia lackar på riktigt. Folk skrattar dock, fattar inte att julia är arg på riktigt.

6. Julia lackar ur på att folk skrattar, tycker inte det är ok att sami sprejat henne och folk bara skrattar. Jasmine säger att hon får skylla sig själv när hon hetsade också. Julia säger att hon ska hålla käft och att hon är en falsk fitta. Jasmine lackar.

7. Sami säger att han bara ville ge igen på tallriken men att det var lite dumt att spreja just i ansiktet kanske.

8. Julia gråter, Alex tröstar, och hon får lägga sig i hans säng.
Medlem
Nu när ca fyra veckor har gått, vilka har ni som vinnare? Alltså inte vilka ni gillar utan vilka ni tror.

Jag hade Sami i början men jag tror personligen att Alex kommer att vinna mycket röster pågrund av att han ALLTID är neutral i alla frågor. Det roliga med BB är att tittarnas syn på deltagarna kan skifta på 24h.
Senast redigerad av GrooveBoost 2020-03-08 kl. 01:37.
Medlem
Citat:
To be fair, jag skulle också lackat om Sami håller på med sprayburkarna tom. nykter. Jag har sådana i badrummet och jag vill ej ha dem på kroppen/ansiktet.
Ja, absolut. Han hade inte behövt gå lös med den på det sättet. Men å andra sidan så hade hon kunnat sagt åt honom att sluta bara, men hon skrattade medans han gjorde det och började efteråt kasta massa saker mot honom och skrika om att han är dum i huvudet. Och hon hade definitivt inte behövt dra in Jasmine i allt och skrika åt henne att hon är en falsk fitta osv - det kan hon knappast skylla på Sami.
2020-03-08, 01:35
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Ja men det var Julia som startade det hela jag vet inte hur många gånger Sami bad henne sluta.
Hon. Blev. Inte. Arg. För. Dammsugaren.

Jag. Satt. Och. Gav. 100%. Koncentration.

Hon. Blev. Arg. För. Sprayburken.
2020-03-08, 01:35
Medlem
YeahLikeWhoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Han är helt fantastisk i dessa lägen. Otroligt imponerad av hans tålamod och sätt att hantera fulla människor.

Utan honom hade det blivit kaos. Är skit impad!
2020-03-08, 01:36
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Defero
Okej det som hände var:

1. Julia är full och slänger en tallrik i magen på sami på skoj - men en tallrik och sami får ont och blir lite irriterad - men tar det samtidigt med en nypa salt.

2. Sami stör sig dock lite och vill ge igen, ligger senare och hetsar julia när hon ska sova. Julia hetsar tillbaka. Båda skrattar.

3. Julia lägger fötter i samis säng, sami säger att han hämtar dammsugaren om hon fortsätter. Fortfarande är båda glada och skrattar.

4. Sami hämtar dammsugaren och damsugar på julia, hon jagar efter honom. Båda skrattar - folk runtomkring inklusive jasmine skrattar.

5. Julia tar dammsugaren från sami, jagar honom istället. Skratt. Sami hämtar toasprej och sprejar julia i ansiktet. Julia lackar på riktigt. Folk skrattar dock, fattar inte att julia är arg på riktigt.

6. Julia lackar ur på att folk skrattar, tycker inte det är ok att sami sprejat henne och folk bara skrattar. Jasmine säger att hon får skylla sig själv när hon hetsade också. Julia säger att hon ska hålla käft och att hon är en falsk fitta. Jasmine lackar.

7. Sami säger att han bara ville ge igen på tallriken men att det var lite dumt att spreja just i ansiktet kanske.

8. Julia gråter, Alex tröstar, och hon får lägga sig i hans säng.
Bra sammanfattat
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__

Det är inte dammsugaren hon lacka över, utan sprayen hon fick rakt i ansiktet och på kroppen.
Medlem
Vittvinochkokains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YeahLikeWhoa
Tycker seriöst Alex förtjänar en medalj som står ut i dårhuset, han bör vinna.

Ironi?

Skönt för familjefadern med semester med all inclusive inkl. fri tillgång till gym.

Berätta gärna vad han bjuder på som jag har missat!?
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Varför hänger alla i sovrum 1? Var Amilia och Lennie för tråkiga?

Hehe..kanske det är en 3 kant på g där inne. För marin, jasse och amilia gosade innan sami gick lös med dammsugaren!!! Jäkla sami den kuck blockern!!!
Medlem
Citat:
Nej, fan. Hon är den enda underhållningen på festerna era PK-jävlar. Bara man vet hennes gränser så blir det inga problen.
Wow, vad originellt att kalla någon PK. Den har jag aldrig hört förut. Jag har aldrig sagt någonting om hennes underhållningsvärde, utan menar att hon inte borde dricka FÖR SIN EGEN SKULL, för att hon inte kan hantera det och uppenbarligen inte mår bra av det.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in