2020-03-08, 00:29
Medlem
MrsVanity1s avatar
Åh fy faan.
Fettot kom gapande och "sjöng "

Och jag använder termen sjöng försiktigt !
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Nu börjar Jasse o Martin

Självklart ska kossan komma då. Lika bra kanske iofs.
Medlem
Persimååns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Finns inga grupperingar som är riktiga nu
Menar du att Julias ord om Jesse inte alls var ett skämt alltså? Trodde dom var bästa vänner
Medlem
DjPuttes avatar
Som sagt Olga däckade i soffan och där lär hon kvarta till i morgon med bakfylla på kuppen!
2020-03-08, 00:30
Medlem
Jaha, så nu börjar flodhästen festa och dansa?

Varför gjorde hon inte det tidigare?
Medlem
Varför ser Martin ut som en pundare just nu
Medlem
Tänk att hångla med sin nya kärlek och så dyker Amilia upp och sjunger It´s gonna be me, med tillhörande dans...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Erding
Jag är inte ute efter att bråka eller något Bara genuint undrade vad det var som gick dig att säga att du hade kunnat bli intresserad av honom då du tyckte han verkade tråkig så då frågade jag bara om det var hans utseende som gjorde dig intresserad.
Sa aldrig att jag skulle kunna bli intresserad av honom, för det skulle jag inte kunna bli. Det jag syftat på är att jag skulle kunna hångla med honom/hålla på med honom - i ett scenario där jag är inlåst i huset med de killar som är där just nu och det inte finns så mycket att välja på (skulle välja Lennie över Martin alla dagar i veckan, f.ö., både personligheten och utseendet). Herrnyfiken frågade om tjejer tycker Martin är attraktiv, och jag svarade att jag tyckte det vid en första anblick men inte längre (för att hans torra personlighet drar ned hans utseende). Men jag skulle aldrig kunna få några som helst känslor för honom, mer än att stilla något slags närhetsbehov (om nu det skulle uppstå, jag är ingen närhetskrävande person i vanliga fall, snarare tvärtom) just pga hans personlighet.
2020-03-08, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persimåån
Menar du att Julias ord om Jesse inte alls var ett skämt alltså? Trodde dom var bästa vänner

Då har du missat mycket. Jullas avskyr fan Jassa
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Riktigt jävla patetiskt av henne, något försök att typ säga vad hon egentligen tycker. Men i slutet inte kunna stå för det, så hon tar första bästa chans att få det till ett prank.

Hon som är så ÄRLIG

Tur för henne att Jassa frågade om det var ett prank annars hade hon inte kommit på att använda det tror jag.
Medlem
Läs av situationen Amilia...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
De har pratat skit om henne i över henne en vecka. Hon är endast en spelbricka för dem.
Jag hade gjort exakt samma sak, använd Jasse som spelbricka. Hon är väldigt lätt manipulerad och verkar inte ta spelet på fullt allvar. Sen är hon även riktigt usel under tävlingar så makt tävlingar kommer hon knappast vinna heller. Jasse har redan hängt löst två gånger.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in