Eftersom Amilia ständigt letar fel på andra så resulterar det i att tittare gör likadant med Amilia. Hennes vikt är tacksam att skoja till det om. Flashback är inte ett forum för snöflingor så du drar bara ner stämningen för oss andra. Så sluta försök påverka vad folk skriver.
Jag har skrivit det förut men låt bli att svara rammi73. En Anty följare som nu vill höja Amelia som någon slags Sankta Maria. Sluta nu rammi vi lyssnar inte längre och Amelia kommer bara få ännu mer skitsnack tack vare dig.
Det är ju det bästa med rykten man behöver inte källsöka ett skit bara typ: "schysst du så det högt, jag kör på det för alltid!" du kanske också har en chans på valis
Den dagen jag skulle finna intresse för Blåvalen, är en dag jag inhandlar rep och hänger mig själv.
Hahahaha så fort Martin sa till Amilia och Lisa att han inte ska hångla med någon i huset förutom med Jassa så reste sig Blåvalen och började klänga på Lennie. Hon förstod att dörren inte stod på glänt och var tvärstängd
Haha precis, jag är Wayne Gretzky jämfört med honom isåfall. Har påpekat flera gånger i tråden att man inte behöver vara vältränad bara för man spelar hockey när det är lingondivisioner som div 3, har stött på ett antal tjockisar där genom åren