2020-03-07, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Du har hyllat dygnhögar som Anty och henne gäng. Långt värre mobbare än någon annan i det här forumet. Du är en skenhelig jävel när det inte går din väg. Vi andra har sett deras pissiga personligheter.
Anty hyllade jag inte , ville inte ha henne i huset från start ens
Medlem
brajzillas avatar
Blåvalen vill ha division 3 kuk!!!!!!
Medlem
Det var någon här i tråden som skulle ha koll på Amolias kaloriintag.

Lever den människan fortfarande?
Medlem
MrEchozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag håller med dig i det du skriver, förutom detta ^.
Jag är dåligt självförtroende och dålig självkänsla personifierat, men jag skulle aldrig få för mig att prata om andra på det sättet hon gör - och jag ser inte varför dåligt självförtroende skulle vara en ursäkt för det beteendet heller. Man väljer sitt beteende, oavsett vilka hjärnspöken man har. Jag tycker absolut inte Amilia förtjänar det som folk här kallar henne osv, men jag tycker samtidigt inte att hon, du eller någon annan kan bortförklara ett sådant beteende med "dåligt självförtroende" för det ÄR ingen ursäkt.

Förstår dig till 100 är i samma sitta som dig.Men det betyder inte att hon agerar varken rätt eller fel för oss, då alla människor beteende är olika. Sen får vi inte glömma bort hur det skulle va att va inlåst i ett hus med ca 10 pers. Jag tror det gör väldigt mycket för psyket, och förhoppningsvis så inser amilia att hon behöver jobba med sig själv ist för att behöva andra för att må bra!
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Min dröm är den dagen folket inser att Sami inte är en värdig vinnare! Han tillför inget roligt alls, soffhängare! Så tråkig människa, inte ens social med andra. Julia förtjänar vinsten mer.

Han är den finaste om mest omtyckta personen i huset.
Sen är det förstårligt att han är lugn när det är fest då han själv supit skallen av sig i många år.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theeaglefalk
Rammi72
Jag tror alla förstår din poäng men det är lite fel forum att vara moralpolis i. Sen tycker jag man inte ska försvara hennes beteende. Hon är manipulativ och narcissist.
Är inte hennes beteende det handlar om
2020-03-07, 23:17
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brajzilla
Blåvalen vill ha division 3 kuk!!!!!!
Spelade Fjärtin i Div 3?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Min dröm är den dagen folket inser att Sami inte är en värdig vinnare! Han tillför inget roligt alls, soffhängare! Så tråkig människa, inte ens social med andra. Julia förtjänar vinsten mer.

Julia är kul när hon är full 5% av tiden gentemot Sami som utan alkohol är kul att se 95% av tiden, där har du skillnaden, och den är stor.
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Det var någon här i tråden som skulle ha koll på Amolias kaloriintag.

Lever den människan fortfarande?

Tror han sa upp sig från sitt jobb för att kunna lägga all energi på att hålla koll.
2020-03-07, 23:18
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Spelade Fjärtin i Div 3?

var nån som nämnde det tidigare i tråden, så han är ett äkta proffs!
2020-03-07, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Tror han sa upp sig från sitt jobb för att kunna lägga all energi på att hålla koll.

Hahhahahah
2020-03-07, 23:19
Medlem
Men Alex jävla tönt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in