2020-03-07, 22:49
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Allvarligt, är inte det här den bästa festen i BB 2020? I alla fall om man räknar bort min älskade Patzys medverkan när han var sitt fulaste jag :-)

Nja, var en ferre när Julia slickade fötter och frågade om hon fick äta folks snorlobbor. Den var snäppet vassare än denna. Kvällen dör nog ut efter den här leken också tyvärr.
2020-03-07, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Fattar inte heller. Inte ens en så kallad "fuckboy" går efter tjejer som Amilia. Martins vänner i åkersberga skämmer nog ihjäl sig.

Är bara ni typ 4 st bakom olika nick på fb som inte gillar henne , inse att hon är mer poppis än ni vill
2020-03-07, 22:50
Medlem
kermiths avatar
Lisa säljer in sig just nu inför måndagen. Jag förstår henne, hon vill vara kvar. Lennie försöker också. Nån kommer ju att bli utsparkad. Mergim gör allt för att hjälpa sin hund och Amelia låtsas tycka detta är jättekul.
2020-03-07, 22:51
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Han gillar bara chocolate
Han gillar allt möjligt, han är bara en fegis. Big talk no action.
Medlem
MrEchozs avatar
Nu när jag inte har sett på bb på flera dagar och fått nya ”glasögon” Den tjejen med bäst humor är Amelia hon kan droppa väldigt roliga kommentarer!!!
Någonting som jag inte förstår är att INGEN här inne har ens tänkt tanken på att amilia har uppenbart problem med hennes självförtroende osv pga hennes vikt, vilket genererar i att hon pratar skit osv om andra för att få en glimt av ljus av det mörkret hon lever i dagligen pga av hennes övervikt och allt annat som hennes negativa hjärna ”säger” till henne.( Alla som levt eller lever idag med ångest/dålig självförtroende mm fattar denna grej) Alla i huset vet om det och det är därför dom låter henne fortsätta med sitt, det är ganska uppenbart!!! Sen sitter det ju uppenbart män/kvinnor här inne som också är överviktiga/väldigt smala, INCEL (med understryk incel) och människor som mår allmänt psykiskt dåligt eller helt enkelt är omogna som lever life för att ääääntligen så kan vi trycka ner en människa som vi inte ens känner, inte ens vet hur den människan innerst inne mår genom div ord osv för att känna oss bättre.. men hey du är inte bättre och i slut ändan så kommer du inte känna det heller om du mår psykiskt bra!
När jag läser många inlägg så ser jag att många är får, ni behöver komma ut från ert rum och börja andas och reflektera på annat än bb ist för att va ett får och följa strömmen! Amilia är verkligen inte värre än andra om man vet om att hon innerst inne mår jävligt dåligt!
Medlem
Boonks avatar
Lennie har FACKING SHOOOOW!!
Medlem
Citat:
Allvarligt, är inte det här den bästa festen i BB 2020? I alla fall om man räknar bort min älskade Patzys medverkan när han var sitt fulaste jag :-)
Nu saknar man Patzy rejält, han hade älskat detta!
Medlem
Citat:
Nu saknar man Patzy extra mycket, han hade älskat detta!
2020-03-07, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrooveBoost
Nu saknar man Patzy rejält, han hade älskat detta!

Han hade knullat Alex på matbordet
Medlem
Nej men alltså jag klarar inte av Lisa mer. Jag skäms när jag tittar på henne. SKÄMS. Skäms ännu mer när jag tänker på att hon är 36 år gammal.

Ingen kommer kunna få mig att rösta ut någon annan på måndag än henne. Inga argument i världen kan få mig att ändra mig.
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Nja, var en ferre när Julia slickade fötter och frågade om hon fick äta folks snorlobbor. Den var snäppet vassare än denna. Kvällen dör nog ut efter den här leken också tyvärr.
Såg faktiskt inte den festen :/ Tänkte mest på att klockan snart är 23 och alkoholen fylls fortfarande på i glasen. De har roligt tillsammans osv
2020-03-07, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrEchoz
Nu när jag inte har sett på bb på flera dagar och fått nya ”glasögon” Den tjejen med bäst humor är Amelia hon kan droppa väldigt roliga kommentarer!!!
Någonting som jag inte förstår är att INGEN här inne har ens tänkt tanken på att amilia har uppenbart problem med hennes självförtroende osv pga hennes vikt, vilket genererar i att hon pratar skit osv om andra för att få en glimt av ljus av det mörkret hon lever i dagligen pga av hennes övervikt och allt annat som hennes negativa hjärna ”säger” till henne.( Alla som levt eller lever idag med ångest/dålig självförtroende mm fattar denna grej) Alla i huset vet om det och det är därför dom låter henne fortsätta med sitt, det är ganska uppenbart!!! Sen sitter det ju uppenbart män/kvinnor här inne som också är överviktiga/väldigt smala, INCEL (med understryk incel) och människor som mår allmänt psykiskt dåligt eller helt enkelt är omogna som lever life för att ääääntligen så kan vi trycka ner en människa som vi inte ens känner, inte ens vet hur den människan innerst inne mår genom div ord osv för att känna oss bättre.. men hey du är inte bättre och i slut ändan så kommer du inte känna det heller om du mår psykiskt bra!
När jag läser många inlägg så ser jag att många är får, ni behöver komma ut från ert rum och börja andas och reflektera på annat än bb ist för att va ett får och följa strömmen! Amilia är verkligen inte värre än andra om man vet om att hon innerst inne mår jävligt dåligt!
Ett riktigt bra inlägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in