2020-03-07, 19:55
Medlem
Nimars avatar
Vilken jävla tur att fanskapet dog, vad ska vi göra med alla miljoner som samhället sparat på det här aset? det lär nog röra sig om ca 20 miljoner som vi kan lägga på något annat än den där svartskallen.
Citera
2020-03-07, 20:11
Medlem
megacoolmans avatar
Ja, synd på skadorna på bilen och taxichauffören. Slutet på historien innebär dock en stor besparing för samhället så det var ju bra.
Citera
2020-03-07, 20:16
Medlem
Duerfs avatar
Tråkigt att en fullt funktionsduglig taxi blev kvaddad.
Citera
2020-03-07, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duerf
Tråkigt att en fullt funktionsduglig taxi blev kvaddad.

Skiit i bilen,den går o byta ut billigt
Kaoz människan e borta för alltid de är de bästa så bilen bjuder vi på
Hoppas Taxi killen mår bra.
Citera
2020-03-07, 20:58
Medlem
Jag blev uppriktigt glad när jag läste detta. Dock med förbehållet att taxichauffören skadades och att taxibilen kvaddades. Plus en och annan skadad stolpe och sten.
Det påminner om mannen som dog när han skulle kniva sönder däck och fick kniven i magen när däcket exploderade.
Senast redigerad av DopadFishy 2020-03-07 kl. 21:00.
Citera
2020-03-07, 21:08
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Ja blodprovet lär nog vara positivt för det ena o andra:

”Polisen misstänker att mannen var påverkad.

– Den misstanken finns det grund för. Men vi kan inte veta det innan saken är undersökt.”
Det kan man ju anta bara av att kolla på rörelsemönstret "vi kör som om vi spelade GTA", eller kanske att han var klädd i bara linningen. Antar också att han var berusad när detta hände, för man stjäl inte en taxibil i sitt sinnes fulla bruk. Men ganska onödig kommentar ifrån polisen.
Citera
2020-03-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoUoD
Det kan man ju anta bara av att kolla på rörelsemönstret "vi kör som om vi spelade GTA", eller kanske att han var klädd i bara linningen. Antar också att han var berusad när detta hände, för man stjäl inte en taxibil i sitt sinnes fulla bruk. Men ganska onödig kommentar ifrån polisen.

Ja hans körsätt talar inte direkt för att han var hedersmedlem i Nykterhetsrörelsen. Sedan har nog taximannen kunnat göra en bedömning om biltjuven var påverkad el ej.

Har det förresten framgått om tjuven först hade åkt med taxin?
Citera
2020-03-07, 21:33
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DopadFishy
Jag blev uppriktigt glad när jag läste detta. Dock med förbehållet att taxichauffören skadades och att taxibilen kvaddades. Plus en och annan skadad stolpe och sten.
Det påminner om mannen som dog när han skulle kniva sönder däck och fick kniven i magen när däcket exploderade.
Det händer ibland att synden straffar sig. Även vapentjuvar kan få på moppo!
https://www.jaktojagare.se/kategorier/aktuellt/vapentjuv-fick-benet-bortsprangt-20190108/
https://www.hd.se/2003-07-30/29-aring-dog-nar-vapenskap-exploderade
Citera
2020-03-07, 21:54
Medlem
pege70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DopadFishy

Här har du en tråd också, ifall du inte läst den, att förgylla din lördagskväll med;

(FB) Bensintjuvar i Säffle börjar brinna, 2017-01-19
Citera
2020-03-07, 22:02
Medlem
GoUoDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rubar
Har det förresten framgått om tjuven först hade åkt med taxin?
Nej, det läste jag inte hos TS i alla fall.
Citera
2020-03-07, 22:03
Medlem
Rätt åt honom
Citera
2020-03-07, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HVIT.
😁 Skönt med ett lyckligt slut. Sörjer att bilen fick skador.
Ofta brukar idioterna köra ihjäl ngn oskyldig och själva klara sig oskadda.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in