Vilken jävla tur att fanskapet dog, vad ska vi göra med alla miljoner som samhället sparat på det här aset? det lär nog röra sig om ca 20 miljoner som vi kan lägga på något annat än den där svartskallen.
Jag blev uppriktigt glad när jag läste detta. Dock med förbehållet att taxichauffören skadades och att taxibilen kvaddades. Plus en och annan skadad stolpe och sten.
Det påminner om mannen som dog när han skulle kniva sönder däck och fick kniven i magen när däcket exploderade.
Senast redigerad av DopadFishy 2020-03-07 kl. 21:00.
Ja blodprovet lär nog vara positivt för det ena o andra:
”Polisen misstänker att mannen var påverkad.
– Den misstanken finns det grund för. Men vi kan inte veta det innan saken är undersökt.”
Det kan man ju anta bara av att kolla på rörelsemönstret "vi kör som om vi spelade GTA", eller kanske att han var klädd i bara linningen. Antar också att han var berusad när detta hände, för man stjäl inte en taxibil i sitt sinnes fulla bruk. Men ganska onödig kommentar ifrån polisen.
Det kan man ju anta bara av att kolla på rörelsemönstret "vi kör som om vi spelade GTA", eller kanske att han var klädd i bara linningen. Antar också att han var berusad när detta hände, för man stjäl inte en taxibil i sitt sinnes fulla bruk. Men ganska onödig kommentar ifrån polisen.
Ja hans körsätt talar inte direkt för att han var hedersmedlem i Nykterhetsrörelsen. Sedan har nog taximannen kunnat göra en bedömning om biltjuven var påverkad el ej.
Har det förresten framgått om tjuven först hade åkt med taxin?
Jag blev uppriktigt glad när jag läste detta. Dock med förbehållet att taxichauffören skadades och att taxibilen kvaddades. Plus en och annan skadad stolpe och sten.
Det påminner om mannen som dog när han skulle kniva sönder däck och fick kniven i magen när däcket exploderade.
Här har du en tråd också, ifall du inte läst den, att förgylla din lördagskväll med;