2020-03-07, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Och om Flesh Light sa hon Flash light.

Lärarassistenten briljerar!
2020-03-07, 20:16
Medlem
Mergim är inte så bra på att sjunga som han själv tror, skäms fan åt hans vägnar

Han har inte bråkat med någon på 2 dygn nu eller är det rekord? Dock är han full nu så kanske blir bråk snart

Nu sökte Amilia mer uppmärksamhet, sa att hon är ful när hon gör den fula minen, och då sa Jasse och Lisa ”Neee du är jättefin”.... Kan vi alla hålla med om att hon INTE kommer hjälpa till med disken och kommer sitta kvar längst vid bordet och snacka och snacka?
2020-03-07, 20:17
Medlem
Lord2Moynes avatar
Lennie sluta prata så jävligt, de andra får ju inte en syl o vädret!
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Är det underhållande då? Eller är det mest tråk och att de ändå klipper det bästa till avsnitten?

Jag tycker det funkar. Tidsfördriv om inte annat.
Jag har inte sett ett enda avsnitt.
Medlem
Citat:
Trodde det va drag i den bruden. hon känns fett obekväm.

Det är mer att alla andra är så stela att hon blivit smittad eller något.

Bara Olga som är en riktig BB-deltagare.
2020-03-07, 20:18
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Mergim är inte så bra på att sjunga som han själv tror, skäms fan åt hans vägnar

Han har inte bråkat med någon på 2 dygn nu eller är det rekord? Dock är han full nu så kanske blir bråk snart

Nu sökte Amilia mer uppmärksamhet, sa att hon är ful när hon gör den fula minen, och då sa Jasse och Lisa ”Neee du är jättefin”.... Kan vi alla hålla med om att hon INTE kommer hjälpa till med disken och kommer sitta kvar längst vid bordet och snacka och snacka?
Hur kan du tro nåt sånt? Hon kommer springa till disken som den arbetsmyra hon är
2020-03-07, 20:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Jag tycker det funkar. Tidsfördriv om inte annat.
Jag har inte sett ett enda avsnitt.
Tack.. Får se hur jag gör. Lite frestande är det.
2020-03-07, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FarbrorAgge
Nya tjejen var ju ett riktigt casting-bottennapp. Hon är fanimej på samma tråkiga och färglösa nivå som Lennie.
Lugn nu förfan hon har gjort mer än vad lennie gjort under sin korta tid, det kommer så småningom annars kommer tittarna tröttna och skickar ut henne
2020-03-07, 20:21
Medlem
Citat:
Och om Flesh Light sa hon Flash light.

Kan vi inte göra en ”Best of Lisa”-citat?

Nu ville Glasman börja snacka skit om Mergim igen. Och Jasse tror jag? Eller Amilia kanske fattar inte vem de pratar om. Så trött på honom. Sami börjar ALDRIG snacka skit, det är alltid Glasman som påbörjar. Låter som två kärringar.
2020-03-07, 20:22
Bannlyst
Den nya tjejen klarade 6 månader i serbiskt lågbudget BB, men klarar knappt 3 dagar i BB Sweden!
2020-03-07, 20:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Kan vi inte göra en ”Best of Lisa”-citat?

Nu ville Glasman börja snacka skit om Mergim igen. Och Jasse tror jag? Eller Amilia kanske fattar inte vem de pratar om. Så trött på honom. Sami börjar ALDRIG snacka skit, det är alltid Glasman som påbörjar. Låter som två kärringar.

Glasman filsoferar.

Filosofen Glasman.
2020-03-07, 20:23
Medlem
sami: hon är ju förfan butch

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här