Citat:
Ursprungligen postat av
AIP
Vet i fan ifall de ens kommer tillåta någon publik till kvartsfinalerna. Vi får se hur situationen utvecklas.
Inte blir det bättre när De Graca verkar missa matchen imorgon.
Vore givetvis hemskt om det blir publikfritt, på nåt sätt måste man ju se matcherna (live alltså inte på tv). Nån match missar väl även jag per säsong men att TVINGAS till att se på TV? Nej fy f-n. Får bli att hitta nån glipa i nåt staket etc.
Ja, det är ett frågetecken. Det blir väl Erling som flyttas ner dit då enligt rapporten. Hade varit intressant att se Tolinsson men jag tror inte man vågar chansa vad det verkar. Känner mig lugn med Erling där dock, då är det ju intressant att se vad vi väljer på mitten. Toko som flyttas upp månne?
Citat:
Ursprungligen postat av
Eaglesandshit
Rädd är jag inte, men allt kan bevisligen hända i cupen. Tycker vi har varit otroligt stabila än så länge, fortsätter vi så tror jag att vi vinner. Nu verkar som nämnts Koffe vara lite tveksam, jag tror nog Poya vågar spela någon av de två yngre förmågorna om han missar matchen, Erling och Hasse har börjat säsongen starkt så tror inte han vill göra någon ändring där, så då blir det väl antingen van Assema eller Tolinsson. Jag hoppas Hosam är närmare resten av laget rent fysiskt nu.
Har för mig att van Assema var med i höstmötet mot Sirius också.
Ja, men vi har inte slagit Sirius på 3-4 raka möten i cupen så det är ju nåt med cupen och det laget.
Aiesh säger sig vara redo för mer speltid nu efter frånvaron vilket givetvis är tacksamt, då utgår Sargon får man förmoda.
Hoppas, förutom iaf den poäng som krävs för avancemang, på en fin hyllning till Linkan innan match.