2020-03-07, 11:42
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Om Mergim, Martin eller Julia vinner makten tror jag de räddar Lennie. Så kommer stå mellan Lisa och Victoria.

LOL. Martin och Julia ligger längst ifrån att rädda Lennie. Ingen av de umgås med honom ens en minut.
2020-03-07, 11:44
Medlem
Sami och Glasman... får vibbar av att de börjar inse hur olika de egentligen är. Nu berättade Glasman en historia och Sami bara ”Aa hehe” kändes så stelt. Sen börjar Sami sjunga om att pumpa rumpa och Glasman verkade inte uppskatta det. Mognadsmässigt är de så sjukt olika.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Lennie må vara tråkig, men han tröttnar ju mer och mer på bebisen.

Ja, det scenariot skulle också vara intressant att se. Lennie tröttnar och säger ifrån och drar sig mer och mer ifrån Mergin. Nästan värre för Mergin om hans bästa vän lämnar honom än att han blir utröstad.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
LOL. Martin och Julia ligger längst ifrån att rädda Lennie. Ingen av de umgås med honom ens en minut.
De sa det idag på liven. Julia hintade lite hon skulle rädda Lennie.
Martin sa han är närmst Alex och Lennie av de som hänger löst.
2020-03-07, 11:45
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Sami och Glasman... får vibbar av att de börjar inse hur olika de egentligen är. Nu berättade Glasman en historia och Sami bara ”Aa hehe” kändes så stelt. Sen börjar Sami sjunga om att pumpa rumpa och Glasman verkade inte uppskatta det. Mognadsmässigt är de så sjukt olika.

Tror det blev en liten kil mellan dem när Jocke kom in. Sami kom ihåg vem han är och skulle kanske normalt inte hänga med Glas.
2020-03-07, 11:46
Medlem
Lord2Moynes avatar
Skulle Vicky och Lisa sitta i en eliminering så måste jag nog ändå rösta för att Lisa åker. Jag orkar inte höra hennes förtvivlade röst hela tiden. Samtidigt är jag medveten om att Vicky är riktigt ormig, hon springer och smörar för den grupp som för tillfället ser ut att ha övertaget men det kan jag leva med ett tag till.
2020-03-07, 11:47
Medlem
kermiths avatar
Citat:
De sa det idag på liven. Julia hintade lite hon skulle rädda Lennie.
Martin sa han är närmst Alex och Lennie av de som hänger löst.

Jag såg liven, ser i princip (tyvärr 24/7). Hon sade det till albanen, vilket är taktik. Hon har nog bytt typ tre ord med Lennie.

Martin kommer att lyssna på sin käresta Jassa.
2020-03-07, 11:47
Medlem
Citat:

Glasman ser lite less ut ja.
2020-03-07, 11:49
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Tror det blev en liten kil mellan dem när Jocke kom in. Sami kom ihåg vem han är och skulle kanske normalt inte hänga med Glas.

Ni behöver inte oroa er de är tajta som fan.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Skulle Vicky och Lisa sitta i en eliminering så måste jag nog ändå rösta för att Lisa åker. Jag orkar inte höra hennes förtvivlade röst hela tiden. Samtidigt är jag medveten om att Vicky är riktigt ormig, hon springer och smörar för den grupp som för tillfället ser ut att ha övertaget men det kan jag leva med ett tag till.

Mina öron blöder av Vickys fejkade skratt/fnitter och imitationer också. Det är pest eller kolera
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Mina öron blöder av Vickys fejkade skratt/fnitter och imitationer också. Det är pest eller kolera
Ja det är synd att man inte kan få ut båda två.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne

Absolut

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in