2020-03-07, 11:39
Medlem
Hahahah Sami<3
2020-03-07, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hon kommer säkert lämna om några dagar. Verkar inte som om hon klickar med någon och de andra verkar inte så intresserade av att lära känna henne. Men vad vet jag, ser henne knappt på bild.

Sant, det kändes verkligen som att hon blev ignorerad (jämfört med när andra sena anländare gått in i huset). Dålig timing, personlighet, vet inte vad det berodde på, men det brukar vara svårt att komma in i det hela efter en så svag start. Klart möjligt att hon lämnar frivilligt ifall det inte vänder.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Ehh, va?

Han förnekar ju oftast efteråt

Hur känner du Mergim?

Han är min bff <3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det kommer bli Lennie el Lisa som åker hur än ni tänker....
Om Mergim, Martin eller Julia vinner makten tror jag de räddar Lennie. Så kommer stå mellan Lisa och Victoria.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Sami sjunger om att pumpa rumpa. Legend.
2020-03-07, 11:41
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
+1. Ut med Victoria, klarar inte av henne mer.

Importören ut först så slipper vi albanen. Han blir själv som en hund som han behandlar Lennie.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreakingTheLaw
Amilia är falsk som fan. Men vem fan pratar om andra människor med benämningen ”valen” oavsett vem det är? Blir fan bara störd när jag läser det. Visa lite respekt för fan.

Vickan är ju bara bra för gruppen, det kommer märkas mer sen. Men Lisa grinar ju bara. Lennie gör ju ingenting! Absolut ingenting. Så enligt mig är han den tråkigaste att ha på tv. Plus att då blir det nog intressant att se hur Mergim och Amilia reagerar.

Blir så jävla less på Mergim men det är bra tv iaf.

Vickan är för medveten om spelet, har stenkoll på tidigare säsonger och såg lite av programmet innan hon kom in och har säkert läst här på FB. Tror fortfarande hon inte har släppt masken helt. Jag har svårt att sätta fingret på vad det är men hon är falsk och tar varje tillfälle i akt att nästla sig och och/eller skapa drama som gynnar henne.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Om Mergim, Martin eller Julia vinner makten tror jag de räddar Lennie. Så kommer stå mellan Lisa och Victoria.
Det tror jag med.
Medlem
Kan dom inte bara börja med de gamla hederliga nomineringarna i bikten ist? Pallar inte höra dessa teorier om vem som blir kvar eller vem som väljer vem. Med tanke på att Anty åkte sist har dom ju noll koll. Kan kolla Robinson om det bästa jag vet är att se o höra om paktande precis HELA tiden.
Medlem
eribabsis avatar
Lennie må vara tråkig, men han tröttnar ju mer och mer på bebisen.
2020-03-07, 11:42
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Dansande i en space-outfit dessutom.
2020-03-07, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse

Dom behöver ta in en riktig sidekick till Sami i huset, då skulle Sami kunna blomma ut totalt Han fick ju igång Jasse ganska bra första veckorna men hon har ju nästan slutat ha kul sen Martin kom in

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in