2020-03-07, 11:35
Medlem
Lord2Moynes avatar
Amilia leker bff med Lisa.
2020-03-07, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
De flesta av Mergims utbrott, i alla fall tidigare berodde ju på att han ville imponera på mamma Anty och Amilia och stå upp för deras lag, han var deras lilla lättlurade springpojke.

Förövrigt så tror jag Amilia skulle kunna äta upp sin egen mamma i sömnen om hon bara får sin vilja igenom. Ormarnas orm, finns inga gränser där. Hon är ond! Mycket värre än Antonia enligt mig.

Tror att Mergims utbrott snarare beror på hög impulsivitet och kort stubin. Det märks att han ofta ångrar sig efter och lägger det bakom sig ganska fort, så som barn brukar göra. Känns inte som att han har baktankar med sitt beteende.

Haha håller med dig till 100% om Amilia, jag sa samma sak om det med Anty igår.
2020-03-07, 11:36
Medlem
avixs avatar
Lisa kommer få Corona direkt hon kommer ut så mycket som hon pillar i munnen och näsan konstant.
2020-03-07, 11:36
Medlem
Min röst är
1. Victoria
2. Lisa
3.lennie (väntar med att ta ut honom)
2020-03-07, 11:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tobajjas
Vi säger att lennie sitter löst på måndag ihop med viktoria och lennie inte får använda makten på dig själv. Det måste betyda att viktoria sitter automatiskt säkert eller?

Lennie har redan utnyttjat sin makt, han räddade Mergim.
2020-03-07, 11:38
Medlem
Amilia är falsk som fan. Men vem fan pratar om andra människor med benämningen ”valen” oavsett vem det är? Blir fan bara störd när jag läser det. Visa lite respekt för fan.

Vickan är ju bara bra för gruppen, det kommer märkas mer sen. Men Lisa grinar ju bara. Lennie gör ju ingenting! Absolut ingenting. Så enligt mig är han den tråkigaste att ha på tv. Plus att då blir det nog intressant att se hur Mergim och Amilia reagerar.

Blir så jävla less på Mergim men det är bra tv iaf.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitahoghus123
Min röst är
1. Victoria
2. Lisa
3.lennie (väntar med att ta ut honom)

+1. Ut med Victoria, klarar inte av henne mer.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Min med.

Vi förstår att du och en handfull gillar albanen. De flesta här har redan genomskådat ett par fanskap här inne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Tror att Mergims utbrott snarare beror på hög impulsivitet och kort stubin. Det märks att han ofta ångrar sig efter och lägger det bakom sig ganska fort, så som barn brukar göra. Känns inte som att han har baktankar med sitt beteende.

Haha håller med dig till 100% om Amilia, jag sa samma sak om det med Anty igår.

Ehh, va?

Han förnekar ju oftast efteråt

Hur känner du Mergim?
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BreakingTheLaw
Amilia är falsk som fan. Men vem fan pratar om andra människor med benämningen ”valen” oavsett vem det är? Blir fan bara störd när jag läser det. Visa lite respekt för fan.

Vickan är ju bara bra för gruppen, det kommer märkas mer sen. Men Lisa grinar ju bara. Lennie gör ju ingenting! Absolut ingenting. Så enligt mig är han den tråkigaste att ha på tv. Plus att då blir det nog intressant att se hur Mergim och Amilia reagerar.

Blir så jävla less på Mergim men det är bra tv iaf.
Precis som hon visar respekt för alla menar du?

Hon förtjänar precis varenda öknamn hon kan få.
2020-03-07, 11:39
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
+1. Ut med Victoria, klarar inte av henne mer.
Det kommer bli Lennie el Lisa som åker hur än ni tänker....
2020-03-07, 11:39
Medlem
Dag 6 av 7 på matveckan.
Amilia hjälper fortfarande inte till med något.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in