Citat:
Ursprungligen postat av
Gnomegirl
Julia är en Gudinna, och gudar behöver inte sova.
Hon blundar bara för att vi dödliga inte ska känna oss underlägsna.
Heja Julia!
Jag har gillat Julia sedan "Begynnelsen". När de gick in i huset, samlades i köket, lade jag märke till en kvinna med en vältrimmad kropp och "flammande" (rött blandat med delvis blont) hår.
Ett par dagar senare tyckte jag att hon hade en vacker ansiktsprofil. "Elegant" var ordet jag tänkte på. Jane Russell, kring 1950 (klart före min tid men ändå). Kan ha att göra med min finska påbrå, att jag ser det vackra i en klassisk rysk skönhet (grannland trots allt). Vissa har det nämnt det "slitna" i hennes ansikte, men jag tycker att det ger henne karaktär/lite smink kan täcka över det.
Personlighetsmässigt? Första veckan eller två framstod hon som "rent galen". Bidrog inte så mycket till stämningen i huset (åtminstone på ett positivt sätt), var i sig egen värld alltför ofta. Men det känns alltmer som att hon ser det som sker omkring henne, att hon verkligen förstår vad som händer och agerar utifrån det.
Silikonbrösten stack i ögat inledningsvis, men samtidigt kan jag förstå det - omöjligt att bli en bra gymnast med bröst större än A-kupa, och så fort karriären är över så vill man framhäva sin kvinnlighet.
Heja Julia!