2020-03-07, 03:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Vad håller Glasman på med? Ligger och stönar och slänger med benen.

Undrade jag med. Sparkar och stönar, medan sami kikar upp borta från sin säng och undrar vad som händer 😄
2020-03-07, 03:08
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:

Han maximerar sin gonorréaura. Härligt!
Precis vad vi alla önskar.
2020-03-07, 03:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Hon sa ju till Martin att hon skall vänta på honom utanför huset.

Martin sa till Jasse att hon ska vänta i 75 dagar innan han visar sina riktiga känslor gentemot henne, samtidigt som han visade (åtminstone för kamerorna) att han bara spelade.

Det har funnits deltagare i BB som visat/nämnt känslor och faktiskt haft relationer efteråt, till exempel Anton/Carina, Martin/Sara, Marcelo/Annica. Jag har hittills inte sett något under pågående säsong som tyder på att samma sak kommer att hända (kanske Lennie/Mergim). Bara ren taktik.
2020-03-07, 03:10
Medlem
Citat:

Han filosofierar i sömnen.
2020-03-07, 03:10
Medlem
Gnomegirls avatar
Glasish kör Borg taktiken: "We are Glasish, resitance is futile. Prepare to be gonorréad"
2020-03-07, 03:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Han maximerar sin gonorréaura. Härligt!
Precis vad vi alla önskar.
Aldrig har något ord beskrivit någon så bra som "Gonorréaura" beskriver Glasman. Allra mest gonorréaura har han när han sagt något fantastiskt intelligent och roligt och slickar sig lurigt i mungipan. Det är också då han ser som mest ut som Toker från Snövit. Speciellt om han har hipstermössan på.
2020-03-07, 03:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Han borde dra en lång, klibbig Eddie Meduza runk på köksbänken, alldeles för sig själv. Haja vad många nya fans inklusive mig han skulle få då.
Att killar är så j-a korkade...

Hockeylirare brukar inte ha svårt att fixa brudar. Några av de andra deltagarna nämnde tidigt att han ser bra ut, han skämdes inte direkt. Han kom in i huset relativt sent, med en kaxig attityd, och kan på förhand ha sett hur ett par andra killar i huset var sugna på Jasse. Tänkte "jag ska visa er hur man gör..."
2020-03-07, 03:24
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Aldrig har något ord beskrivit någon så bra som "Gonorréaura" beskriver Glasman. Allra mest gonorréaura har han när han sagt något fantastiskt intelligent och roligt och slickar sig lurigt i mungipan. Det är också då han ser som mest ut som Toker från Snövit. Speciellt om han har hipstermössan på.

Jag vet!
Det var nån dåre (tror det var Herpesvårta, men jag är inte säker) som introducerade mig till det namnet och jag spottade kaffe över både skärm och tangentbord.
Numera kan jag inte se ett enda klipp med Glasish utan att tänka "gonorréaura" och börja gapskratta.

Det gäller även för Alexander Bard och andra skäggburpar. Min kille börjar tro att jag blivit sinnessjuk på riktigt.
2020-03-07, 03:47
Medlem
Gonorréaura, herpesvårta. Var har jag hamnat, egentligen? Vill bara andas ut ibland och titta till skeendena i BB-huset, men det slutar ofta med att jag skrattar tills det gör ont.

Vad gäller "handlingen" i huset just nu: Alex "sågar ved" som vanligt. Det ser ut som att de på andra sidan rummet vaknar till varje gång han låter som mest, medan Victoria (som sover i samma säng) knappt rör sig. Hon måste vara en häxa.
2020-03-07, 04:05
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZM81
Gonorréaura, herpesvårta. Var har jag hamnat, egentligen? Vill bara andas ut ibland och titta till skeendena i BB-huset, men det slutar ofta med att jag skrattar tills det gör ont.

Vad gäller "handlingen" i huset just nu: Alex "sågar ved" som vanligt. Det ser ut som att de på andra sidan rummet vaknar till varje gång han låter som mest, medan Victoria (som sover i samma säng) knappt rör sig. Hon måste vara en häxa.

Julia är en Gudinna, och gudar behöver inte sova.
Hon blundar bara för att vi dödliga inte ska känna oss underlägsna.

Heja Julia!
2020-03-07, 04:11
Medlem
Gnomegirls avatar
Nä nu tycker jag det är dags för lite pianoboogie!
Önskar jag kunde köra denna på full volym i huset just nu och se vilka som hoppar upp och skakar på röven: https://youtu.be/ECsBKRhaULQ
2020-03-07, 04:31
Medlem
Gnomegirls avatar
Eller en liten kortis till min 2:a favorit Samis ära: https://youtu.be/VPIP9KXdmO0

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in