2020-03-07, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså jag förstår mig inte på henne. Hon är ju falsk som bara den. Vad fan handlade det senaste bråket med Alex och henne om egentligen? Sedan flörta hon med Martin och säger att hon skulle vänta på honom där ute. Sedan nu i hans säng wtf.

Bruden har inga gränser. Dom hade ett bråk imorse där Alex sa att han invitea henne till sin säng natten innan med en glimt i ögat, alltså oseriöst, och att den enda han velat dela säng med är Anty. Ändå kryper hon ner i hans säng inatt.

Får man säga att vissa människor har obefogat mycket självförtroende? I så fall tycker jag att Victoria är en sådan person som har det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Går du igång på sånt eller?
Nej. Hon ser bara ut som ett barn med den nallen. Typ att hon inte vågar sova själv pga monstret under sängen. Och därför får sova hos pappa.
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Kolla Alex bånge

Ingenting mot Rodney-bazookan.
Medlem
Stackars Lennie. Helt utslagen.
2020-03-07, 02:26
Avslutad
Vad söt Lennie är. Ser ut som han somnat mitt i ett telefonsamtal.
2020-03-07, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Jaha. Nu kommer väl Lisa gråta floder igen
”Men varför är det ingen som har frågat mig om jag vill äta ägg?? Hur kan man slänga alla ägg på marken. Jag vill bara alla ska må bra. Jag är bara mig själv. Jag tänker på allas bästa
2020-03-07, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Bruden har inga gränser. Dom hade ett bråk imorse där Alex sa att han invitea henne till sin säng natten innan med en glimt i ögat, alltså oseriöst, och att den enda han velat dela säng med är Anty. Ändå kryper hon ner i hans säng inatt.

Får man säga att vissa människor har obefogat mycket självförtroende? I så fall tycker jag att Victoria är en sådan person som har det.
Så vadå gillar hon honom eller vad är grejen? För att hon nyligen flirtade ju med Martin och sa att hon skulle vänta på efter bb.
2020-03-07, 02:28
Medlem
csfs avatar
haha men jasse sluta väck martin med kyssar om du inte ska ligga med honom...lol
2020-03-07, 02:29
Avslutad
Citat:
Så vadå gillar hon honom eller vad är grejen? För att hon nyligen flirtade ju med Martin och sa att hon skulle vänta på efter bb.

Nej hon är 7 år yngre än honom. Hans lillsyrra
2020-03-07, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Nej hon är 7 år yngre än honom. Hans lillsyrra
Det spelar ingen roll. Dom är vuxna 20+. Men hon sa ju till Martin att hon skulle vänta på honom där ute eller något.
2020-03-07, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten

Dom satt och pratade ett tag innan Alex skulle gå in och lägga sig och Victoria frågade om hon fick sova bredvid honom inatt och då sa han ändå ”du är välkommen”.
2020-03-07, 02:33
Medlem
Citat:
Alltså jag förstår mig inte på henne. Hon är ju falsk som bara den. Vad fan handlade det senaste bråket med Alex och henne om egentligen? Sedan flörta hon med Martin och säger att hon skulle vänta på honom där ute. Sedan nu i hans säng wtf.

Den andra meningen förklarar allt: Falsk, sedan hon kom in i huset. Det har inte varit uppenbart hittills, men det lär bli det rätt så snart. Att vara "bästis" med alla i huset är omöjligt i längden, hon måste välja.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in