2020-03-07, 02:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rebe11
Ojojojoj!!! Alex får sällskap. Det har man vänta på i 3 veckor nu.

Från vem?
2020-03-07, 02:19
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Ser ut som Alex delar säng med sin dotter.

Går du igång på sånt eller?
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Träffade en på nätet några år sedan, och kan säga att personen på bilden va inte samma som i verkligheten det va dubbla storleken. Inge illa menat men vafan det är ju falsk marknadsföring. och tror inte ens hon hade duschat innan, Det sved i mina näsborrar av att hon luktade stark från sina armhålor.
Hon försöka dra ner mig så jag hamnade ovanpå henne i soffan. och det luktade så illa att jag klarade 20min sen sa jag att jag skulle iväg och träffa en kompis. klarade inte surt svidande doften.
Har svårt än idag bara jag tänker på det.

LOL!
Ena av mina killkompisar berättade om ett fyllesex han bangat ifrån.
Han gick ner på tjejen (som enligt honom varit sumofet) och det smakade bara värre och värre.
Tillslut kunde han inte hålla sig och spydde rakt ut. Tjejen frågade vad f-n han höll på med och han försvarade sig med att han fått ett hårstrå i halsen.
Och som om inte det var nog: På morgonen efter när han kollade sig i spegeln var han blodig i hela skägget. ROFLMAO!!!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Ser ut som Alex delar säng med sin dotter.

Hahaha.

Jag blir typ obekväm när jag ser vuxna människor sova med nallebjörnar.
2020-03-07, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Amolia
https://minfil.com/5epei0g6o1/B4ACEDC2-5021-4366-8FA9-378BD613AADB_jpeg

Amolia
https://www.google.com/search?q=bl%C3%A5val&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir =frgL7VwynaO1xM%253A%252CfinJ44cipg6X5M%252C_&vet= 1&usg=AI4_-kT6jP7zdau2ADCbYjRXASMqYclxQA&sa=X&ved=2ahUKEwjgo7 iCmYfoAhWhk4sKHX9nDooQ_h0wE3oECAkQBQ#imgrc=IyJNEOe -2j5SsM
2020-03-07, 02:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Den pinsammaste i huset efter Mergim, Victoria.

Lägger sig där för bekräftelse som vanligt. Så hon även har ena foten hos rosa sovrummet men även i gula.

Hon frågar ju ständigt ”Men gillade du Anty” för hon tror hon har en chans LOL
Alltså jag förstår mig inte på henne. Hon är ju falsk som bara den. Vad fan handlade det senaste bråket med Alex och henne om egentligen? Sedan flörta hon med Martin och säger att hon skulle vänta på honom där ute. Sedan nu i hans säng wtf.
2020-03-07, 02:21
Medlem
Boonks avatar
Kolla Alex bånge
2020-03-07, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Det är ju det som förvånar mig mest. Hon ter sig så intelligent, men jag tror fan inte hon är det. Jag tror hon är en klockren narcissist som är extremt bra på att tala, måste pluggat massa retorik när hon har jobbat inom politiken. Hon tror nu på fullaste allvar att vi tittare har henne och Sami som favorit ”Därför vi valdes till vasaloppet för de ville vi skulle sitta säkert”. I hennes självgoda hjärna så älskar vi henne för hon är så smart och logiskt och strategiskt och intelligent Hon tror att Anty åkte ut pga hon hängde med Mergim. Men hon missar att Anty åkte ut pga spel, utfrysning, skitsnack, vuxenmobbning. Precis allt det Amilia gör nu. Men hennes narcissistiska personlighet kommer aldrig få henne till att inse det. Precis som hon inte inser att Lennie inte vill ha henne klängandes över honom och har noll intresse.

Ja. De gånger hon låter som intelligent handlar det om ren kunskap/inlärning, inte om att hon har förmågan att se djupare sammanhang (vilket exempelvis Julia gjorde tidigare ikväll när hon pratade med Alex och Lisa). Jag levererade en annan diagnos tidigare, råkar vara så att den samexisterar med narcissismen.
2020-03-07, 02:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Kolla Alex bånge

Nuddar nästan taket!

Vart är Jasmine?
2020-03-07, 02:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nolan11
”Den fantastiska fyran” i rosa rummet. Anty, Mergim, Amilia och Lenny. Det var dem här som var fastklistrade och inte lät Alex samt Lisa ta del av alla deras planer trots att de kom överens om att Pink Rook tillsammans skulle få ut de i det andra rummet. Men när det väl handlade om läggmatch så lade Anty fram planen att Mergim, Alex eller Lisa kunde lägga sig för att de skulle kunna få fler personer säkra och därmed få större chans att rädda sin vän som sitter löst. Lennie blev ett oskyldigt offer i dessa sammanhang då han klickade med ”denna fyra”. Nu när Anty åkte ut förra veckan förstördes alla deras planer och Amilia försöker nu framställa att hon aldrig har tillhört denna fyrmannagrupp och att hon aldrig klickat med Mergim. Hon försöker nu skylla allt på Mergim, dels händelserna mellan den samt att han också är huvudpersonen tillsammans med Anty i denna grupp som alltså planerade läggmatcher, snackade rejält med skit om andra, samt frös ut andra.
Ja men i grund och botten är huvudpersonerna Anty och Amilia. Mergim hade aldrig kommit på själv att köra med läggmatch, men när hans älskade Anty nämnde det vågade han väl inte gå emot. Sen ville de han skulle spilla ut vattnet men det gjorde han inte. Amilia vill att alla andra ska tro Mergim är boven, men han är mer offer än henne. Lennie är för god, han är knappt medveten om vad som försiggår
2020-03-07, 02:24
Medlem
Varför sover hon i hans säng? Är det för att den nya tjejen skall få plats??
2020-03-07, 02:24
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Varför sover hon i hans säng? Är det för att den nya tjejen skall få plats??

Nej Vickan brukar sova bredvid Lisa annars. Han bjöd in henne.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in