2020-03-07, 02:11
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulletz
Ägg ägg ägg ägg, ägg överallt! Kul! Huh! Jävligt roligt!

Tänk va kul de vore om det var typ missfallsbebisar!

Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Jaha. Nu kommer väl Lisa gråta floder igen
Ägg, ägget. "Dä här är en konspiration mot mig för att jag blev arg för ägget. Tv-tittarna har röstat fraM detta för att jag är deras favorit"

Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Testa å gå där! Med sockarna på!

Mmmmm
2020-03-07, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
BOOOOOOOMBA
Hon la sig hos Alex
Vem då?
2020-03-07, 02:12
Medlem
Ojojojoj!!! Alex får sällskap. Det har man vänta på i 3 veckor nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vem då?

Victoria!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Det mest patetiska med Amilia, det måste ändå vara att hon i sin vanföreställning tror att hennes beteende i huset ska gå tittarna obemärkt förbi. Hon verkar på riktigt tro att eftersom hon själv tycker att hon är den enda goda där inne som gör allt rätt, också har tittarna på sin sida, annars skulle hon inte gräva sin grav så här pass djupt, istället för att försöka bättra sig? För det skulle hon fortfarande ha tid att göra om hon började nu.

Utanför är hon är helt körd och den absolut mest hatade där inne (tillsammans med Mergim givetvis). Och det är obegripligt hur hon inte kan förstå och ta lärdom av att Anty åkte av precis likande anledning. Folk är lessna på skitsnack och fulspel, det här är inte PH, och hon kommer aldrig bli en vinnare av BB såvida inte programmet byter ut 70% av sina tittare.

Det är ju det som förvånar mig mest. Hon ter sig så intelligent, men jag tror fan inte hon är det. Jag tror hon är en klockren narcissist som är extremt bra på att tala, måste pluggat massa retorik när hon har jobbat inom politiken. Hon tror nu på fullaste allvar att vi tittare har henne och Sami som favorit ”Därför vi valdes till vasaloppet för de ville vi skulle sitta säkert”. I hennes självgoda hjärna så älskar vi henne för hon är så smart och logiskt och strategiskt och intelligent Hon tror att Anty åkte ut pga hon hängde med Mergim. Men hon missar att Anty åkte ut pga spel, utfrysning, skitsnack, vuxenmobbning. Precis allt det Amilia gör nu. Men hennes narcissistiska personlighet kommer aldrig få henne till att inse det. Precis som hon inte inser att Lennie inte vill ha henne klängandes över honom och har noll intresse.
2020-03-07, 02:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Vem då?
Den pinsammaste i huset efter Mergim, Victoria.

Lägger sig där för bekräftelse som vanligt. Så hon även har ena foten hos rosa sovrummet men även i gula.

Hon frågar ju ständigt ”Men gillade du Anty” för hon tror hon har en chans LOL
2020-03-07, 02:14
Medlem
Men KukeN, väntat till nu att se Anty i Pink room men så finns inte youtube-klippet mer...
2020-03-07, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jag skulle önska att det fanns två trådar, en där alla får skriva vad de vill om BB, vad som händer nu och vad som hänt, diskussioner och kommentarer om allt, MEN

också en som är uteslutande ämnad för beskrivande inlägg om vad som sker i huset och vad deltagarna säger. Jag känner ibland att jag hade kunnat sammanfatta en förmiddag, eftermiddag eller kväll i ett inlägg, men om det ändå kommer drunkna bland 80 inlägg om att Glasman verkade lite sur när han läste morgonens uppdrag så är det inte värt det.

Bra idé! Då kan man citera vad som sägs under liven eller sammanfatta förmiddagen/eftermiddagen/kvällen. Och där folk inte håller på och citerar och kommenterar utan enbart för att samla händelser för de som inte har hängt med under dagen. Sen kan man dra diskussionerna här.
2020-03-07, 02:16
Medlem
SevenStarss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Men KukeN, väntat till nu att se Anty i Pink room men så finns inte youtube-klippet mer...

Neej! Klart Anty ska lyckas vara en glädjedödare även nu.
2020-03-07, 02:17
Medlem
Var är Jassa? Hon sover imnte med Martin.
Medlem
burialhexs avatar
Amolia
https://minfil.com/5epei0g6o1/B4ACEDC2-5021-4366-8FA9-378BD613AADB_jpeg
Medlem
Ser ut som Alex delar säng med sin dotter.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in