2020-03-07, 01:28
Medlem
brajzillas avatar
"grädde i murran och bajs i arslet" det är Julia d! haha usch så satans jävla vidrig hon är, snart på en parkbänk nära dig!
2020-03-07, 01:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Exakt detta som slår mig när hon gång på gång på gång repeterar hur synd det är om henne som inte har en number 1 där inne, som och där man bäddar får man ligga. I svinhuset.

Verkligen. Hur svinig hon än må vara så måste jag ju bekänna färg och säga att hon per definition ÄR ganska intelligent. Så jag undrar, FÖRSTÅR hon seriöst inte vad som händer? Eller är hon så slug att hon spelar offerkortet heeeeela tiden?
Medlem
burialhexs avatar
Julia 😻
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Fötter är det vidrigaste som finns på en människa (nåja sinnet är värre, men det varken syns eller luktar) och vill man hålla på med det är man ju en ängel.
Ja en kväll sög hon på Glasmans stortå så att det pirrade till i skrevet på den gamle mannen. Tror till och med skägget växte en centimeter.
2020-03-07, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Julia 😻

"Varför fastnar den inte på min röv för "
2020-03-07, 01:31
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
När någon snackar med Amilia ser man verkligen hur hon rotar i huvudet efter dåliga saker personen sa och hur hon kan vrida till det med sin härskarteknik 101.
så sant
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aj997
Är det någon vänlig själ som orkar sammanfatta kvällen för mig? Har inte tittat sen festen drog i gång

Amilia är en fet kossa som har som vanligt limmat sig fast vid Lennie eller Martin o sen som vanligt snackat skit

Mergim har varit rolig o växt, hoppas vi får se den här sidan mer av honom

Lisa har gråtit två gånger tror jag

Glasman är ledsen för han förväntade sig en stående ovation för att han ska inte dricka mer ikväll o lör o mån, för att Lisa bråkade med honom gällande alkoholmängden folk får i sig, dvs att de skiljer sig mellan personerna o hon tyckte det var provocerande. När han avslutade sitt nykteristtal så sa BB att slussen är öppen o det fanns mer alkohol. Det var roligt

Fettot sitter fortfarande o snackar skit

Lennie är söt

Vickan försöker manipulera Martin för hon vill att han ska rädda henne

Julia bjuder på sig själv som alltid, perfekt för BB o underbar person

Sami tapetserade

Martin, orkar inte. jAg GiLlAr DiG till jassa sa han, helt trött människa

Säkert massa mer men har inte sett hela kvällen o säkert glömt saker
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Fötterna?? Var det inte nagelsalong hon hade??

Hon gillar att suga på tår så det går nog få någon behandling där med. Annars får hon väl fila lite på naglar
2020-03-07, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Så jävla less på denna Alex. Inte den Alex jag skrattade och älskade. Han försvann med Anty.

Instämmer. Vill nästan inte ha kvar honom mer och då var han en av mina favoriter innan.
Medlem
Tror inte Amilia att vi se hur jävla falsk hon är eller vad?
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Ja en kväll sög hon på Glasmans stortå så att det pirrade till i skrevet på den gamle mannen. Tror till och med skägget växte en centimeter.

LOL!! Hans gonorréaura måste ökat med minst 30% Vet du om det finns något klipp på det?
2020-03-07, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Nja, Simon hade skön humor och tog lite initiativ

Sant, men det dröjde ett tag innan den sidan kom fram vill jag minnas. Tror det var en av anledningarna till att han vann till slut, utvecklingen från "stereotyp knäpptyst norrlänning" till "den nya Simon". Inte säker på om vi kommer att få se samma utveckling nu, men skulle samtidigt inte bli förvånad om det blev så.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in