2020-03-07, 01:16
Avslutad
Kan man se tittarsiffror på LIVEn?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Fötterna?? Var det inte nagelsalong hon hade??

Man har naglar på fötterna också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Så jävla less på denna Alex. Inte den Alex jag skrattade och älskade. Han försvann med Anty.
Vad är det du stör dig på denna alex?
2020-03-07, 01:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Fötterna?? Var det inte nagelsalong hon hade??

Hon gillagillar fötter 😊😊
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Varför Lennie? Bara nyfiken vad du baserar det på.

EDIT: Skräll, Lisa går runt och gråter.. igen.
Han förtjänar fan vinna en miljon efter att ha stått ut med en Blåval hängande runt sig och klängandes dygnet runt!

Nej men jag tycker han är genuin. Han bryr sig inte om spel och taktik vilket han gjorde tydligt idag. Han är lite naiv för han vill verkligen tro det bästa om alla. Det är därför han är den enda som orkar av att vara vän med Amilia och Mergim. Jag tycker han känns äkta. Han försöker inte skapa en personlighet.
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lebronx
Jag har missat, vad har hon gjort nu?

Det hon alltid gör. Snackar skit.Olika mäniskor samma skitsnack.Folk här är så less hon så vi bränner av direkt hon blrjar.
Faktum är att jag inte tål att ens SE henne.
2020-03-07, 01:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Killthepoor
Amilia har så fruktansvärt dåligt självförtroende. En sån typisk högstadieperson som snackar skit och det är det enda sättet hon kan bonda på, för att hon ska känna att hon ligger lite över andra och undvika att själv hamna i skottlinjen. Synd bara att hon missat att alla som är över 17 vet att det inte fungerar så längre..

Det finns en diagnos för det, alltså att antingen framstå som ett offer/sämre än alla andra eller att försöka framstå som bättre än alla andra.
Medlem
137MGs avatar
I min hjärna just nu känns det som att Amelia försöker få ut Mergim för att slippa tävla om Lennies uppmärksamhet. Hon säger att nästa gång Mergim lackar ska hon gå till produktionen och kräva att han ska ut (uppfattar jag det som) samtidigt som hon går runt och snackar skit om honom. Som att hon vill provocera fram ett bråk som får han att lacka ur igen så han ryker. Så sjukt äckligt, spyr på henne.
Medlem
Ja, nu är stackars flodhästen ett offer, och inte haft något med något att göra.
2020-03-07, 01:19
Medlem
burialhexs avatar
Amolia har fått nog.
Gosfingrar i ansiktet

https://minfil.com/5epei0g6o1/B4ACEDC2-5021-4366-8FA9-378BD613AADB_jpeg
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Om Mergim ändrar sig är det ju han som måste ut 😄 Då är han totalt ointressant för programmet
Ja så kan det också va. Men tycker ändå de borde visa det rättvist från allas håll. Känns som många börjar digga Amilia för hon försöker hänga med Sami och Glasman.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han förtjänar fan vinna en miljon efter att ha stått ut med en Blåval hängande runt sig och klängandes dygnet runt!

Nej men jag tycker han är genuin. Han bryr sig inte om spel och taktik vilket han gjorde tydligt idag. Han är lite naiv för han vill verkligen tro det bästa om alla. Det är därför han är den enda som orkar av att vara vän med Amilia och Mergim. Jag tycker han känns äkta. Han försöker inte skapa en personlighet.

Fair enough, skulle ändå vilja se hur han är utan Amilia och Mergrim innan jag flyttar han till en top 3 lista, men fattar hur du tänker, han verkar vara en schysst kille.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in