Jasse kommer inte ge upp förens Martin känner sig tvingad till att gifta sig med henne i huset. Hon har hållt ett fast grepp på Martin sedan första flirten. Martin tror att hon fått honom att se intresserad ut. Så han är jävligt rädd för att se dålig ut i tv och därför vill han inte sluta flirta.
Hela gårdagen och idag har Mergim bara varit glad och försökt må psykiskt bättre. Han vill inte snacka spel och taktik. Han vill bara umgås.
Han sa han är osäker när han ser två personer sitta och viska för då tror han det handlar om honom, Amilia tröstar honom och säger det inte alls är så.
Ändå går hon som en falsk liten jävel och har snackat bakom ryggen på honom hela hela tiden. Hon är den falskaste idioten i huset. Hoppas Lennie hör och ser detta för tror han hade blivit äcklad av hennes beteende.
Alex är fortfarande irriterad för han tror Anty gillar Mergim mer än honom. Alex är fan besatt av Mergim. Pratar om honom hela tiden.
Ingen annan än jag som tycker detta beteendet är helt sjukt?
Julia är fan den enda vettiga människa som sa klart och tydligt ”Han är för fan 21 år och har svårt att kontrollera sig, han är för känslosam, jag var mycket värre än honom i den åldern”.
Julia sa också att hon inte vill ingripa eftersom han är så ung. Hon verkar tänka för mycket på hans ålder, istället för att se honom som en vuxen människa (som alla andra i huset är). Bättre om hon hjälper honom istället.
Precis. Och så känns det som att hon spelar snäll mot Mergim framför Lennie bara för hon är rädd han ska inse att hon är en hemsk människa som vill trycka ner människor som mår riktigt dåligt. Blir galen av att titta på det här jag.
Så är det. Hon utstrålar riktig falsk energi. Hon försöker verka så omtänksam och fin så Lennie ska falla för henne. Men innerst inne är hon vidrig.
Julia sa också att hon inte vill ingripa eftersom han är så ung. Hon verkar tänka för mycket på hans ålder, istället för att se honom som en vuxen människa (som alla andra i huset är). Bättre om hon hjälper honom istället.