2020-03-06, 19:00
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Nu joinade Sami kkk space edition
2020-03-06, 19:01
Medlem
ollepolle90s avatar
Antonia: "Hade någon sagt att jag var mean girl därinne hade jag brutit ihop"

"Jag skäms över hur jag har betett mig o ska be om ursäkt till Victoria" vi får väl se med det

"Jag tycker produktionen borde ha satt ner foten o brutit upp alla pakter" HAHA

Skyller mycket på produktionen

"Jag sket i de här pakterna, jag sket i miljonen"

Sen är hon besviken för att hennes livslånga dröm i BB tog slut så snabbt lol

"Min familj hörde oxå av sig till mig som Mergims familj. Jakob hörde av sig till produktionen tillsammans med min familj för de blev mörkrädda av vad Antonia ska komma ut till, men det ansågs inte så allvarligt av produktionen"
Medlem
PyjamasXLs avatar
Snålas det på alkoholen som vanligt eller?
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Japp! Vet många vill rösta ut Lennie endast för att jävlas med Mergim och Amilia men tycker inte det är ett långsiktigt beslut då vi, som sagt, ökar chanserna för Lisa och Alex att ta hem priset och det vill jag verkligen inte. Men vi ser hur det blir på måndag.

Men vi kan försöka organisera trupperna. Men det blir nästan omöjligt då föraktet för Mergim är så stort.
Medlem
Jakob och Antonias familj har tydligen också hört av sig till produktionen och "varnat" för hur folk reagerat och skrivit till henne i sociala medier, och bett BB göra något åt det...
Medlem
Herregud! Anty är fan TOTAL PSYKOPAT. Hon är värre än jag någonsin kunnat tro.
Hon gör en Mergim och har taggarna utåt i ett försvar vilket gör att alla med IQ högt nog att kunna gå i en trappa automatiskt slutar lyssna på henne. Allt jag hör är ursäkter.

"Hade jag stött ut någon så hade jag ägt det"

WHAT? Kan inte ens kommunicera på halvbra nivå. Hon borde lägga in sig på psyk för hon kändes väldigt förvirrad. Mergim framstår som ett helgon i jämförelse.

Hon ska inte behöva må sådär dåligt och borde fokusera på sitt mående i första hand.
2020-03-06, 19:02
Medlem
Tänk er följande scenario:

Ni ska ha hemmafest, det blir ca 15-20 pers och en utav dom är Glasman.

Ni har gjort rent och städat hemma och vid 20.00 börja folket komma och vid 20.33 kliver Glasman in.

Han har gjort sig fin med glitterpulver i ansikte och tröja och kramar allihopa, ligger i din soffa och går omkring.

Dagen efter är det fullt med hans glitter över allt och du hittar det lite varstans ett halv år senare.
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Tänk att det fanns vissa som försökte argumentera för att Mergim inte var homosexuell. Ockhams rakkniv osv.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Jag fattar inte riktigt Mergims muslimska sida
Han får inte äta griskött men röka och dricka alkohol ?
Sen är han ju utom tvekan gay men hävdar att han är hetro
Typiskt sekulärt beteende.
Medlem
sami överlycklig över att dem fått in papptallrikar 😄.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Jag fattar inte riktigt Mergims muslimska sida
Han får inte äta griskött men röka och dricka alkohol ?
Sen är han ju utom tvekan gay men hävdar att han är hetro

Den muslimska tron är knepig, varför tror du att så många inte vill ha hit den?
2020-03-06, 19:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jakob och Antonias familj har tydligen också hört av sig till produktionen och "varnat" för hur folk reagerat och skrivit till henne i sociala medier, och bett BB göra något åt det...

Fråga är om det inte är bättre att fostra sina barn till bra individer istället? Jag tror (vet) man slipper sånt då.

Med tanke på hur hon fostrade Mergim så har hon uppenbarligen inte blivit fostrad så speciellt bra själv heller.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in