2020-03-06, 18:57
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Såg ut som en halv pingisboll på mitten under dräkten. Det va inte någon stor apparat där inte.
Gulligt. Då är det han som tar emot, med andra ord.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Vad menar du var läskigt med hennes Instagram? Eller menar du att det är läskigt att unga flickor följer henne? Elle va? Jag är trött haha.

Jag menar på det sättet hon poserar och visar upp kroppen.
Ser mer ut som "Red Light District"i Amsterdam, det är läskigt.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Vad säger hon om Alex?

Hon är irriterad att han tog upp det där med live date o hon vägrar erkänna att hon kände igen honom från innan

och att hon inte hade känslor för honom

o att han verkar ha kommit över henne snabbt då han nu håller på med samma sätt med vickan haha
2020-03-06, 18:58
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDenBeeX
Mergim hittade sig själv till slut. Går all in för könsbyte just nu.
Det är ju för Lennies skull. Nu kommer de inte skämmas när de till slut vågar hångla med varann.
Medlem
kermiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hade ändå velat se i ett avsnitt hur Mergim gnyr i bikten medan han biter i en kudde och Lennie poundar.

Hahahaha.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Hmm, bra argument, låt oss fundera på det lite och smälta en sådan möjlighet.
Japp! Vet många vill rösta ut Lennie endast för att jävlas med Mergim och Amilia men tycker inte det är ett långsiktigt beslut då vi, som sagt, ökar chanserna för Lisa och Alex att ta hem priset och det vill jag verkligen inte. Men vi ser hur det blir på måndag.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
HAHAHA Mergim kan inte gömma sin bög sida. Lennie svansar runt honom när Juli- sminkar honom. Mergim säger ”Han kan inte sluta vara nära mig för jag är så snygg hehe boy he’s gonna take me later”
Sa han det herregud är han inte rädd vad föräldrarna ska göra?
2020-03-06, 18:59
Medlem
Det första Tv4 produktionen borde gjort är att få tillgång till så många låtar som möjligt.
Nu sitter dom där med typ 4 låtar som dom kan spela varje kväll, de e värdelöst.
Skulle de nån gång säg 90 tals tema. Hur fan ska dom då göra, klä ut deltagarna och så bollas dessa 4 låtar som de brukar varje helg
Medlem
__Alez__s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Julia skulle ju inte dricka mer ?

Det har man nog alla sagt efter en fylla. Bortglömt nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Alltså detta säger ju allt om henne. Hon ÄR sån, men hon tror att hon inte är en mobbare. Blir fan redigt besviken ändå för jag har inte haft något emot henne innan programmet, men nu. Trodde hon skulle ha kommit till insikt.
Lite så, ja. Folk går rätt hårt åt henne i kommentarerna (antar jag, kommentarerna uppdateras inte för mig men hon sitter och skriker att folk inte förstår osv jag antar att det är rätt hårt), men hon anser bara att alla där inne snackar skit, att det inte är mer okej att Glasman, Sami och Julia snackat skit om henne osv. Hon verkar verkligen inte förstå att hon varit oskön heeeeela tiden, inte vid specifika tillfällen som alla andra.

Jag gillade henne verkligen innan, men nu känns det bara... ja... nej. Nej. Gillade inte alls hennes beteende och attityd i programmet.
2020-03-06, 19:00
Medlem
Jag fattar inte riktigt Mergims muslimska sida
Han får inte äta griskött men röka och dricka alkohol ?
Sen är han ju utom tvekan gay men hävdar att han är hetro
2020-03-06, 19:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Jag menar på det sättet hon poserar och visar upp kroppen.
Ser mer ut som "Red Light District"i Amsterdam, det är läskigt.
Jahaa, du menar så. Hon är väl inte värre än någon annan influencer, tänker jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in