2020-03-06, 18:55
Medlem
HAHAHA Mergim kan inte gömma sin bög sida. Lennie svansar runt honom när Juli- sminkar honom. Mergim säger ”Han kan inte sluta vara nära mig för jag är så snygg hehe boy he’s gonna take me later”
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Antonia: Jag har aldrig pratat om mina följare i programmet. men det är ok att lisa nedvärderar mina följare o säger jävla fittföljare

HAHAHAHA

glömde hon bort att hon tittade rakt in i kameran o bad jakob att spamma hennes följare

blir fan galen, SKÖNT att vi slapp antonia
Tack för update. Kul att hon beter sig likadant även utanför huset. Då gjorde man rätt i att rösta ut henne.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Schysst att du uppdaterar oss! har hon sagt något mer om Marek?

Hon förnekar det med känslor emellan dem o hon ångrar att hon inte satte ned foten när han bråkade med Jasse o jasmina

Hon pratar mest om Alex

o skriker "VARFÖR ÄR JAG MOBBARE MEN INTE DE ANDRA när de säger fittföljare"

"amilia som stod mig närmast snackat skit om mig o det är OKEJ jag ska inte hålla det över deras huvuden" lol allt för att få det att vara okej att antonia snackade skit
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hahaha är det sant? Någon som hann spara bild?
Såg ut som en halv pingisboll på mitten under dräkten. Det va inte någon stor apparat där inte.
Medlem
Lord2Moynes avatar
Nu jävlar njuter Mergim, det syns. Är glad för din skull Marek att du får leva ut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Är inte detta haram, Mergim?

Nej, inte när det passar hans egna idéer och han såg ju Lennys stake, så nu gör han sig fin som självaste ibn Abbas (Googla så ser ni likheten).
2020-03-06, 18:56
Medlem
Mergim hittade sig själv till slut. Går all in för könsbyte just nu.
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Mm, Brokeback Mountain i bikten. Stackars produktion.
Hade ändå velat se i ett avsnitt hur Mergim gnyr i bikten medan han biter i en kudde och Lennie poundar.
Medlem
martin vem tycker du har finast ögon lisa

lisa har jag fina ögon?

sami mitt brunöga är snyggast
2020-03-06, 18:57
Medlem
Som sagt, Anty är äckligt pinsam som försöker försvara allt hon gjort i programmet nu i efterhand. Att hon är den förste deltagaren i år, som åker ut med (320k följare på Instagram) är också mycket pinsamt. Dessutom att flera av hennes ”influencer” vänner spammade sönder sina stories att rösta på Anty gjorde inte saken bättre. Det bevisade att många såg hennes falska sidor, attityd och beteende.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Hon förnekar det med känslor emellan dem o hon ångrar att hon inte satte ned foten när han bråkade med Jasse o jasmina

Hon pratar mest om Alex

o skriker "VARFÖR ÄR JAG MOBBARE MEN INTE DE ANDRA när de säger fittföljare"

"amilia som stod mig närmast snackat skit om mig o det är OKEJ jag ska inte hålla det över deras huvuden" lol allt för att få det att vara okej att antonia snackade skit

Vad säger hon om Alex?
Medlem
Julia skulle ju inte dricka mer ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in