Citat:
Ursprungligen postat av
beklagligt
Bättre, tack! Hade 41 graders feber i över två veckors tid, så visst är kroppen inte helt i samma skick. En del sjukgymnastik och andningsövningar måste jag fortfarande göra. Men i övrigt ok.
Vill absolut inte vara konspiratorisk i onödan, men man kan ju undra om man åkte på Corona. Dom tror att det var mycoplasma trots att man ej såg något på proverna och antibiotikan inte tog (vilket den ej gör vid mycoplasma), men blev otroligt mycket sämre än vad man blir av den typen. Man kunde, vid det tillfället, ej testa för covid-19 i staden jag blev inlagd i.
Är 26 och tillhör väl ingen riskgrupp förutom möjligtvis lite högt blodtryck.
Kanske bara livets lotteri och riktig jävla otur. Men är av den här anledningen inte jättepigg på att åka på corona, med tanke på hur dålig jag blev av en annars vanligtvis mild lunginflammation.
Kul att det är bättre i alla fall!
Jag tycker inte det låter konspiratoriskt någonstans, jag har vart sjuk i över en månad nu, sjuk på ett sätt som jag aldrig vart sjuk på förut... hostar, har svårt att andas, känner mig ovanligt svag i kroppen etc.
Jag misstänker att jag åkt på Coronaviruset!
Jag har sätt fler folk än någonsin i mitt liv som är sjuka, hostar etc...
Jag tror att skiten är enormt mycket större än vad vi får höra men samtidigt tror jag att Tegnell har koll och vet att det kommer att avta inom kort!