2020-03-06, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Ja det tror jag också hon blir, såg ju ut som Martin öste på i tävlingen så han lär ge henne immunitet, annars är han ett ärke kräk (Vilket jag tycker ändå).

Skulle gissa att antingen Victoria eller Jassa blir säkra i röstningen vi gjorde nyss däremot.
Justja, de tävlade ju om en makt. Jag såg inte tävlingen, men läste lite här i tråden och verkar som att Martin ligger i topp. Han verkar ju tro det själv också. Hade ju varit sjukt om han räddade någon annan hahah, men det tror jag inte han gör.

Är Victoria så poppis? Har svårt att uppfatta vad folk tycker om henne.
2020-03-06, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Tror Jassa har högre EQ än dom flesta i huset, såg man prov på inne i lilla BB.

Helt klart! Därför hon är en av mina favoriter.
Medlem
Utifrån denna tråd är det väl rätt säkert att Jasse kommer räddas ikväll.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
jag röstar på henne enbart för att jullan kmr behöva henne på dansgolvet när deras låt spelas
Hahahah SANT. Man vill ju inte att Jullan ska behöva dansa ensam.
2020-03-06, 17:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Tyvärr
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Justja, de tävlade ju om en makt. Jag såg inte tävlingen, men läste lite här i tråden och verkar som att Martin ligger i topp. Han verkar ju tro det själv också. Hade ju varit sjukt om han räddade någon annan hahah, men det tror jag inte han gör.

Är Victoria så poppis? Har svårt att uppfatta vad folk tycker om henne.
Jasse kommer räddas av tittarna från dagens röstning och Martin, ifall han vinner makt, kommer rädda Alex. Kommer vara mellan Lisa, Lennie och Victoria. Jag vill ha ut Lisa!!
Medlem
Citat:
Skulle inte vilja säga det, men just i denna tråd är det nog majoritet jasse, men tänk på att de bor några miljoner i sverige, lisa har stort stöd (vinst mot anty) men samtidigt kan det vara för att enbart slå ut anty, men vi får se!
2020-03-06, 17:08
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Jasse kommer räddas av tittarna från dagens röstning och Martin, ifall han vinner makt, kommer rädda Alex. Kommer vara mellan Lisa, Lennie och Victoria. Jag vill ha ut Lisa!!
Synd att man inte kan skicka ut alla tre.
2020-03-06, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lungt, ska bli otroligt kul att få veta, för det kommer alltid göra någon sur. lisa lär ju grina ifall inte hon blir vald t.ex

Ja de kommer de verkligen, nu kommer inte jag ihåg vilka man fick välja emellan men de ska bli intressant
2020-03-06, 17:10
Medlem
Citat:
Varför skulle han rädda alex?
2020-03-06, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ja de kommer de verkligen, nu kommer inte jag ihåg vilka man fick välja emellan men de ska bli intressant
Lisa, Lennie, Jasmine, Alex och Victoria.
Tror inte det blir alex eller lennie iaf.
2020-03-06, 17:11
Medlem
Citat:
Så kan det nog bli, ja! Står det mellan de tre så tror jag att Lisa står högst på listan för mig också faktiskt. Tycker inte hon tillför så mycket längre, och verkar lite för instabil för att ens trivas själv. Lennie är ju rätt blek, men tycker ändå han är en skön kontrast till alla hetsiga jävlar där inne haha.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in