2020-03-06, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
åsiktsfrihet, yttrandefrihet
Där ingår inte mobbing
Medlem
Zingo2s avatar
Jassa resonerar bra med Alex om Mergim/Amilia.
Medlem
Turbotraktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Fast det är inte en proper nivå att be om att slippa se rasism i en tråd som handlar om ett tv-program. Det är SÅ lätt att bara ge fan i att använda n-ordet, eller kalla någon fetto eller whatever - och det sparar så mycket "lidande" för andra människor. Det krävs sååå lite för dig, för att göra det sååå mycket bättre för andra. För DIG är det något oskyldigt, men inte för Alex och andra svarta som dagligen blir bemött med rasism från vita som just "ser det som något oskyldigt".
Har inte nämnt att du har fel som vill att folk inte ska använda rasistiska uttryck eller öknamn. Det är din åsikt och det respekterar jag. Sen att bl a jag och andra använder ord som för dig är jobbiga att läsa får du bara acceptera. Vi är på ett öppet forum med få regler, då finns det utrymme för alla.
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Scamp
Hur mår du, nu när du upptäckte denna fasansfulla nyhet?
Har inte använt Tinder på två år och i och med denna upptäckt kommer jag nu ta bort appen från min telefon för att skydda mig från framtida snedsteg.
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Har ni kvar matchningarna eller avmatchade ni varandra? Vem avmatchade först isåfall?
Ja, vi har kvar matchningen, jag kan skicka en hälsning om du vill? 4 år sedan så jag kommer inte ihåg men antagligen var det hon som svepte höger först eftersom jag var en riktig läckerbit på den tiden.
2020-03-06, 16:50
Medlem
herpesvårtas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Nej, inga meddelanden har skickats som tur var.
Undrar om du var en sådan där snygg kille som hon nämnde som boostade hennes självförtroende när ni matchade?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Haha är du igång nu igen, du är ju en av de största mobbarna på hela flashback det är ju redan utrett.
Din åsikt , har aldrig mobbar någon
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Har inte nämnt att du har fel som vill att folk inte ska använda rasistiska uttryck eller öknamn. Det är din åsikt och det respekterar jag. Sen att bl a jag och andra använder ord som för dig är jobbiga att läsa får du bara acceptera. Vi är på ett öppet forum med få regler, då finns det utrymme för alla.
Det jobba är väl mest att det är 3000 inlägg om dagen som innehåller samma sak , personliga påhopp
2020-03-06, 16:51
Medlem
Lord2Moynes avatar
Ge oss svaret på omröstningen nu, det känns rätt så ovisst denna gången faktiskt.
Medlem
DjPuttes avatar
censuren igång igen....
Medlem
fan vad jag blir trött på den här jävla fittcensuren, pengar tbx omedelbart säger jag.
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
CENSUR!!!!!

Ni Flashbackare som är så emot censur i andra fall verkar tycka att alla som inte är och tycker som ni ska tystas. Men vet du? Jag kommer stanna i den här tråden. Mest för att vara en nagel i ögat på dig, nu när du uttryckt att du stör dig<3
Är inte du också Flashback´are hahaha.
2020-03-06, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Ge oss svaret på omröstningen nu, det känns rätt så ovisst denna gången faktiskt.
Det får vi väl veta på måndag

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in