2020-03-06, 16:44
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Nu när Amilia sitter och snackar Tinder var jag tvungen att kolla. Jag har fan matchat med Amilia, tidigt 2016
Hur mår du, nu när du upptäckte denna fasansfulla nyhet?
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Wow, starkt argument. Visst är det skönt att lägga över ansvaret på alla andra, så man slipper inse att man beter sig som en jävla röv? Du förstår att du sitter och argumenterar för din rätt att uttrycka dig rasistiskt, diskriminerande och utvärderande, och att det är rent ut sagt sjukt?

Men förfan, gå och gråt någonannastans. Du är trådens Amelia, är här och gnäller och sprider dålig stämning.
Medlem
Citat:
Wow, starkt argument. Visst är det skönt att lägga över ansvaret på alla andra, så man slipper inse att man beter sig som en jävla röv? Du förstår att du sitter och argumenterar för din rätt att uttrycka dig rasistiskt, diskriminerande och utvärderande, och att det är rent ut sagt sjukt?
Dom tror dom är så skyddade bakom ett nick o då är man tuff , dock går dom att spåra fast det är Flashback
2020-03-06, 16:45
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ensamhet.
Nej, inga meddelanden har skickats som tur var.

Har ni kvar matchningarna eller avmatchade ni varandra? Vem avmatchade först isåfall?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Turbotraktor
Förstår dig, men det räcker att läsa denna tråd för att förstå att det är helt omöjligt att hålla en proper nivå. Kolla bara på undertecknad. Jag använder ordet neger för att för mig är det nåt oskyldigt. Det är min åsikt och jag står för den. Sen om folk har svårt att förstå hur jag tänker när jag säger såhär, får stå för dem.
Fast det är inte en proper nivå att be om att slippa se rasism i en tråd som handlar om ett tv-program. Det är SÅ lätt att bara ge fan i att använda n-ordet, eller kalla någon fetto eller whatever - och det sparar så mycket "lidande" för andra människor. Det krävs sååå lite för dig, för att göra det sååå mycket bättre för andra. För DIG är det något oskyldigt, men inte för Alex och andra svarta som dagligen blir bemött med rasism från vita som just "ser det som något oskyldigt".
Medlem
Citat:
12 åringar som mår dåligt håller på så tyvärr
Medlem
Lunatics avatar
åsiktsfrihet, yttrandefrihet
2020-03-06, 16:46
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Dom tror dom är så skyddade bakom ett nick o då är man tuff , dock går dom att spåra fast det är Flashback
Haha är du igång nu igen, du är ju en av de största mobbarna på hela flashback det är ju redan utrett.
2020-03-06, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Men förfan, gå och gråt någonannastans. Du är trådens Amelia, är här och gnäller och sprider dålig stämning.
CENSUR!!!!!

Ni Flashbackare som är så emot censur i andra fall verkar tycka att alla som inte är och tycker som ni ska tystas. Men vet du? Jag kommer stanna i den här tråden. Mest för att vara en nagel i ögat på dig, nu när du uttryckt att du stör dig<3
2020-03-06, 16:48
Medlem
Nu är på dom igång och snackar skit om Mergim igen. Alla pratar om honom som att dom själva är förebilder inom psykisk stabilitet. Tröttsamt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
åsiktsfrihet, yttrandefrihet
Där ingår inte mobbing
Senast redigerad av rammi73 2020-03-06 kl. 16:49. Anledning: Felskrivet
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
När fan har jag uttryckt mig rasistiskt din jävla pajjas.
Vad andra skriver rör inte mig. Dra här ifrån LÅNGT BORT.
Aldrig sagt att du gör det för jag vet inte (men förvånar mig inte om du har gjort det), men du försvarar folk som gör det och således även din egen rätt OM du skulle vilja. Och nope, har inga planer på att försvinna någonstans öht faktiskt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in