Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Ah, tack som fan för sammanfattningen! Jag har svårt att greppa Victoria. Tycker hon är bra som faktiskt vågar ta saker face to face och säga ifrån (typ som när hon sa till Mergim igår att hon vet, for a fact, att Amilia aldrig mordhotat honom), men håller med om att hon är lite väl bossig och hård ibland.
Ja hon är riktigt bra där och det respekterar jag självklart för. Jättbra att man står upp för sin sak.
Däremot tycker jag att hon ofta väljer helt fel duster och fel sätt att hantera dom på. Hade hon bara varit lugnare i sina resonemang och slutade höja rösten hade hon varit en solklar vinnare i varje situation.
Dock så tycker jag att det nästan uteslutande blir så att någon gråter efter, då stämningen blir så jävla hetsk.
Det är som ett högstadie! Vuxna människor står inte och skriker sådär på varandra, speciellt inte om man bara känt varandra i några dagar.
Sen så ska man ju inte ta BB-deltagare för seriöst heller. Det är ju ett speciellt klientel minst sagt och är man förnuftig nog att kunna diskutera om problem på ett lugnt och sansat sätt är man nog inte den första som söker in till BB heller!