2020-03-05, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Ömmar ändå lite för Mergim. Han har lagt sig platt nu och tagit på sig all skuld, för allt, någonsin. Det är inte rättvist.
Nja tycker han ska ta på sig skulden för han dampar FÖR mycket och måste fan lugna ned sig. Amilia har ju en del bra argument. Men jag hade hellre haft dampungen i huset än Blåvalen (första gång jag kallar henne för detta men är så trött på henne).
2020-03-05, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Det enda negativa med Sami jag kan komma på är att han svansar lite för mycket efter Glasman. Jag skulle också vilja se han ta lite större plats i gruppsammanhang men jag vet inte om han är konflikträdd och vill inte ge sin åsikt. Jag tycker det är tråkigt då jag tror Glasman inte gillar Sami så mycket för ibland kan han ha attityd och komma med dryga kommentarer mot Sami när de pratar ensamma.
Jag tror glasman gillar sami som fan tror typ han älskar honom, jag tror bara att glasman är naturligt dryg (han är ifrån Skövde och bor i sthlm) ni som vart på de två ställena vet vad jag menar framförallt Skövde.
2020-03-05, 23:08
Medlem
HAHAHAHA nu låtsas Mergim var straight igen ”Jag har känslor för Antonia” gubben vi ser alla vem du har känslor för i huset och det är ingen med vagina.
2020-03-05, 23:09
Medlem
1 Serb och 1 Kosovoalban snart i huset

Antigen hittar Mergim kärleken eller så startar WW3
2020-03-05, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
HAHAHAHA nu låtsas Mergim var straight igen ”Jag har känslor för Antonia” gubben vi ser alla vem du har känslor för i huset och det är ingen med vagina.

Han är så jävla vilsen altså... Börjar någonstans tycka synd om pöjken
2020-03-05, 23:10
Medlem
DjPuttes avatar
Amilia rantar på bra i DC kameran han som sköter spakarna måste gilla höra den monologen hon har, Fan måste ju finnas annat att kolla än monologen hon rantar på i rummet för Amilia...
2020-03-05, 23:11
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DittNamnFinnsInte
Mysigt när valen kliar sig i armhålan sen drar en sniff på fingrarna
Amen fyfan 🤢gränsen av grisighet...
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seeeg321
1 Serb och 1 Kosovoalban snart i huset

Antigen hittar Mergim kärleken eller så startar WW3

Såg klippet på henne. Hahaha det blir krig. Äkta juggementaliet
Medlem
Sa Mergim att han frågat Lennie om att de skulle sova tillsammans i kojan de byggt? Och Lennie tackade nej?!

Det var säkert droppen för stackars Lennie. Sova med Mergim där kamerorna inte kan se vad som försegår.
2020-03-05, 23:13
Medlem
Vad tror ni om den nya bruden som ska komma in tidigt imorgon?

Personligen hoppas jag hon får igång alla tråkmånsar som ligger och pillar sig i naveln från morgon till kväll.

Risken är väl att sändningen avbryts om dom rör sig för mycket, eftersom dom som sköter kamerorna måste jobba
2020-03-05, 23:13
Medlem
MyLittleTonys avatar
Vill ni slippa AIDS i öron & ögon, byt från DC till kökskameran.
2020-03-05, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Amilia rantar på bra i DC kameran han som sköter spakarna måste gilla höra den monologen hon har, Fan måste ju finnas annat att kolla än monologen hon rantar på i rummet för Amilia...

Hur fan får man tyst på henne, skinkmacka?? Någon???!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in