2020-03-05, 19:36
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenWayToHeaven
Förstår inte hur svårt de ska vara att leta upp klippet, se 6 min in i videon https://youtu.be/WIShdS0bOp4

Har tidigare bara läst denna tråd sen bb började men nu måste jag ge min teori kringmergims "mordhot". Mergim är ju inte den smartaste så för honom innebär "hoppa på" att hon skulle göra det fysiskt och inte ett påhopp verbalt som hon faktiskt menade. "På riktigt" blev i mergims huvud: utanför big brother.

Längtar tills han åker ut och får höra alla medier skratta och skämta om hur överdriven han var 🤣
Det där är från avsnittet, det är väldigt mycket klippt i diskussionen. Amilia sa att hon hade kunnat döda honom verbalt om hon velat (det var inte med i avsnittet), det tog Mergim som ett dödshot och han lämnade rummet.
2020-03-05, 19:36
Bannlyst
amilia känner sig ennsam.... klart hon blir ensam när hon går runt till alla för att snacka skit
2020-03-05, 19:37
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Har Sami ens bråkat minsta lilla med nån? Kanske Olga iofs
Nej Sami har inte bråkat med någon och han tycks ha roligt med "Olgas" beteende.
Det jag tycker är skitbra med det här mötet är det Alex gör. Jag är 100 % säker på att hans familj alltid gjort så här vid konflikter inom familjen och övriga konflikter utanför familjen
Jag har varit med om sådant två gånger med andra afrikaner och andra kulturer. Sett hur de satt sig ner när ett par bråkat tex. Precis som Alex säger, så säger de till varandra. Nu får du vara tyst och lyssna sedan får du prata. Säg vad du tycker här och nu. Inte efter mötet.
En tjej jag känner som kommer från Eritrea förstår inte hur vi kan gå till familjeterapeuter när det går att samla hela familjen och prata ut.
Apt möten är till för sådant MEN felet är att man inget säger där utan går bakom dörren och viskar.
Sluta viska och ta tag i konflikten om det behövs. Julia vill lösa konflikten med den det berör, källan som Alex pratar om. Går inte det och bråket går ut över alla med viskningar och skit. Då skall alla sätta sig ned och prata igen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Fast det var inte ett skämt. Det var sanning. Fakta.

Fast i så fall gäller det fler i huset Tex Sami. Nä men det var ju menat för att göra narr av henne.
Medlem
Amilias jakt på sympatiröster nu är ordentlig humor.
Medlem
DjPuttes avatar
Kan NÅGON vettig person förklara varför inte Alex ryker på Måndag??
Visst Amilia borde åka också med Alex är den som ska ut näst, Less på hans attityd just nu så tar man Amilia nästa utröstning!
2020-03-05, 19:38
Bannlyst
alex tar ingen sida? hon tog vicans sida när vican läxade upp amilia.
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Visst Amilia borde åka också med Alex är den som ska ut näst, Less på hans attityd just nu så tar man Amilia nästa utröstning!

Ägglisa kan gärna åka ut
Medlem
aina08s avatar
Den första regeln man lär sig på dagis är att man ska vara snäll. Är man inte snäll så är man dum.
Nu drar vi ett sträck över allt som sagts tidigare och så börjar vi om snälla.

Haha. Tänk om den där texten kunde fungera på Flashback
(var så god, säg att ja är dum i huvudet nu, men då är du inte snäll haha)
2020-03-05, 19:39
Medlem
DjPuttes avatar
HAha största lögnen Alex kommer med där han tar ingen sida i huset jo tjena hur är det nu med din rosa pakt!
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Ja, då slog vi med vaskrensaren i bordet och därmed är mötet avslutat för denna gång.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte

Kommer bli vilda västern haha. Eller så kliver sektledare Glasse upp på borgmästarpodiet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in