Citat:
OM de hade gjort det tillsammans så hade
det bästa varit att HD erkänt och skyllt på
psykisk terror från LW. Visat hennes
stalking på sociala media. Då hade hon
blivit dömd till vård och varit ute om några
år.
Men SD tror att han är så smart så att han
ska lyckas lura alla.
Big mistake?
det bästa varit att HD erkänt och skyllt på
psykisk terror från LW. Visat hennes
stalking på sociala media. Då hade hon
blivit dömd till vård och varit ute om några
år.
Men SD tror att han är så smart så att han
ska lyckas lura alla.
Big mistake?
Men dom har inte gjort det tillsammans! Ingenting annat än hatiska hjärnor påstår det. Det finns en tendens att många som varit neutrala faller för gruppens påverkan. Sorgligt!
Läser man många vittnesmål hittar man sådant som påverkats starkt av snacket efter mordet med före förhör. De psykologiserar och läser in sinnesstämningar på avstånd om MGM och hans kvinna. Sedan finns de de som är av sunda vätskor och svarar skaligt, ja, nej inget annat. Men dessa klämmer förhörsledarna åt med många detaljfrågor. Även sådant som inte har något mervärde, ren exercis. Svamlar vittnet på av sig självt och brer ut texten verkar det inte komma några följdfrågor.
Advokaterna kommer att slakta mycket av det material som finns i FUP och anse det irrelevant. Några vittnen kommer att klämmas åt hårt om deras "tyckanden". MGK kan ju inte fällas det står helt klart.
MGM vågar jag bara gissa att han kan klara sig på grund av att de avgörande bevisen inte finns. Så finns det en helt bunt alternativa gärningsmän, älskare och andra män som också uppvisar psykiska avvikelser. Kanske också lite diffust en moralism att vilja tillrättavisa henne för det hon gjort mot sin egen familj.
Hittar inget avgörande bevis bara en massa indicier men också väldigt mycket som är för svagt för att få kallas indicier och det borde inte få åberopas i rätten. Polisiärt uppklarat? Nej absolut inte då jag ser många olika personer vars alibi jag inte vet något om men det vore galet att inte ha kollat dessa personer också. Är det åklagarens avgörande misstag?