Citat:
Ursprungligen postat av
whateverx111
Loppet är redan kört om du förlitar dig till bögälskarna inom afs. Fick de ens 0.5% i förra valet? SD är infiltrerade av judar men vi kan bara spekulera i vad Jimmies intentioner och strategi är. Jag tror personligen att Jimmie vill stänga gränsen och städa upp i landet. Problemet är att svenska folket är gravt indoktrinerat och därför måste man ha en mjuk framtoning. Om jag hade varit politiker hade jag också stött Israel offentligt och fördömt "nazismen" osv men inombords så vet jag om vilka som utsatt oss för det här. Vad menar du att Jimmie ska göra? Gå ut och skrika att judar kontrollerar världen, att alla krig i Mellanöstern beror på Israel, att vi måste ut ur eu nu, att bögerier ska kriminaliseras? Vad skulle hände med SD och Jimmie då?
Du är en godhetsknarkande idealist som använder sanningen för att godhetssignalera om hur rättrogen du är. AFS har dessutom alla tecken på att dem är kontrollerad opposition. Varför spenderade den efterblivna idioten Jeff Ahl sin tid i riksdagen med att försvara zionistjuden tommy robinson (falskt namn)? Varför har dem aldrig kritiserat judarna om det nu är dags för det?
Jag har inte nämnt AFS överhuvudtaget, trots det fastnar du vid Jeff Ahl och hans försvar av sionisten Tommy Robinson. Vart kommer detta in i bilden?
Du verkar inte förstå fakta att SD
INTE drivs av samma ideal och politiska visioner som fanns 2010, det handlar inte längre om vad Jimmy har för intentioner för SD´s politiska agenda. Den är styrd och kontrollerad av judiska sionister, det är deras agenda och intentioner som succesivt impleminteras i SD sakta men säkert. Vi ser idag en rad exempel på detta där SD helt eller delvis ändrat sin inställning i några av deras kärnfrågor.
Dom rättar sig i ledet bakom de andra riksdagspartierna, och resultatet är parti i förändring som med tiden sannolikt kommer göra att SD ses som mer rumsrena. Då kommer dom att följa den allmänna inställningen i dom mest aktuella och svåra frågorna som övriga partier har.
SD blir då ett parti i mängden med ett stort undantag, deras pro-Israeliska politik som tveklöst saknar motstycke i svensk politik.
Jimmy sitter kvar sålänge han gör som dom säger och just nu är han en duktig sionist-marionett.
Jag tycker du ska gå igenom samtliga avhopp alt uteslutningar som berott på olika politisk inställning med SD, passa även på att se vilka som de har ersatts med.