2020-03-05, 01:32
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Ja det är så uruselt. Egentligen skulle man ju skita i att se , men det är som en bilolycka hela grejen.....
Ja jag vet. Hopplöst att folk ska tjäna pengar på människors behov av att se jävelskap, konflikter, fulla människor mm men samtidigt välja hur mycket människor skall få se utav det de så gärna vill visa men inte törs. Riktigt j....a skrattretande

De kommer nog aldrig mer att kosta på något de sedan måste sitta och censurera sönder.
BB 2020 är sista gången. De klarar inte av verkligheten och verkliga människor .
Vill bara visa fantasifigurer.
Redaktionen trodde att deltagarna var människor de kunde lita på och att de skulle uppfostra oss. Det gick åt skogen.
2020-03-05, 01:35
Bannlyst
Fortfarande censur
2020-03-05, 01:36
Avslutad
Någon släppte nyss en brakskit och Julia kunde inte hålla sig för att flina
2020-03-05, 01:37
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja jag vet. Hopplöst att folk ska tjäna pengar på människors behov av att se jävelskap, konflikter, fulla människor mm men samtidigt välja hur mycket människor skall få se utav det de så gärna vill visa men inte törs. Riktigt j....a skrattretande

De kommer nog aldrig mer att kosta på något de sedan måste sitta och censurera sönder.
BB 2020 är sista gången. De klarar inte av verkligheten och verkliga människor .
Vill bara visa fantasifigurer.
Redaktionen trodde att deltagarna var människor de kunde lita på och att de skulle uppfostra oss. Det gick åt skogen.

Jag menade cencuren och att man skulle eg sluta se i "protest".Men det är som en bilolycka som sagt.
Exakt,det är sjukt med denna cencur.
Ah,läste om.Läste för snabbt. Håller med.
2020-03-05, 01:37
Bannlyst
Är Mergin 100% gay, lr kan man hoppas på att Olga får sig ett skott i råttan?
2020-03-05, 01:38
Medlem
Vem fan är det som snarkar?

Sami?
2020-03-05, 01:39
Medlem
Vid dethär laget hade Julia rytit till
"Kan ni fucking hålla käften? Jag ligger och fucking sover"

Om några andra hållt på och fnittrat som hon gör nu. Herrejävlagud Julia!!!
2020-03-05, 01:39
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kronhorkuken
Vid dethär laget hade Julia rytit till
"Kan ni fucking hålla käften? Jag ligger och fucking sover"

Om några andra hållt på och fnittrat som hon gör nu. Herrejävlagud Julia!!!

Haha exakt. Snart kommer Sami vakna och stappla ut till hålet.
2020-03-05, 01:42
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Helt jävla galet.
Inte som att det sitter 11-åringar uppe nu och tittar? Vi skiter väl i om de svär eller vad de nu gör. Varför får vi inte höra vad Amilia har sagt?
Inte vet jag. Hon sa väl något vi övriga människor möter var och varannan dag.
Även 11 åringar lever i skiten. Ingen censurerar deras vardag åt dem.
Redaktionen censurerar inte orden fitta, fittigt, kukigt, fuck you men de censurerar konstiga saker och ibland kommer rösten " detta är big brother, vårda ditt språk" och jag förstår inte varför. Svär de då?
Fjolliga tångräkor är vad de är.
2020-03-05, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Payback66
Är Mergin 100% gay, lr kan man hoppas på att Olga får sig ett skott i råttan?
Han påstår sig vara straight. Men jag är typ 100% på att han är gay. Därför han kommer bäst överens med tjejerna också, han kan inte riktigt hänga med killar märks ju tydligt. Jag vet man inte måste vara gay för att man är feminin men har inte sett honom ge en enda tjej i huset någon flörtig blick eller ens minsta intresse. Däremot är han ju i princip kär i Lennie.
2020-03-05, 01:48
Bannlyst
Sover bögrim nu
2020-03-05, 01:50
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Han påstår sig vara straight. Men jag är typ 100% på att han är gay. Därför han kommer bäst överens med tjejerna också, han kan inte riktigt hänga med killar märks ju tydligt. Jag vet man inte måste vara gay för att man är feminin men har inte sett honom ge en enda tjej i huset någon flörtig blick eller ens minsta intresse. Däremot är han ju i princip kär i Lennie.

Fast Anty har ju sagt att hon kommer bäst överens med killar samt så kan det ju lika gärna vara så att ingen i huset faller Mergim i smaken. Sådan menlös spekulation tycker jag. Jag har många kompisar som är så mot varandra som Mergim och Lennie och det är noll känslor inblandade.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in