Kommer Mergim med en ursäkt imorgon till Glempa åtminstone? Kommer han säga att han var rädd att Glempa skulle "fucka honom" (ej ordagrant)?
Ja 100%
Mergim älskar fan Lennie, han pratade konstant om honom i Lilla BB ”Asså goosee jag dööör för daaaj”
Finns ingen chans han kan va arg på Lennie utan att få extremt dåligt samvete. Dock kommer nog han och Amilia har ett stort bråk där Amilia pratar välartikulerad och ska försöka verka så himla mogen och offer medan Mergim kommer slänga ur sig ”Du är faan luft till maj jag skiiiter i”
Patzy gick ju runt till alla och sa att Mergim sa att Lennie var bi för att, citat från Patzy själv: "Jävlas med mig" haha. Patzy var ju med när han sa det.
Det är någonting med BB-deltagarna och tro att världen kretsar kring just dem.
Tack för info! Så det var mest troligt ett skämt och önsketänk från Mareks sida?
Fun fact: Jag har ett kasst ex som 1) Också kommer ifrån Sundsvall, 2) Har EXAKT samma röst som Lennie. Jag blir mindfucked varje gång jag hör Lennie prata och jag ej kollar på skärmen haha.
Omg är det sant?? Inte förvånad though. Sundsvall kryllar av kassa snubbar. Men fyfan vad obehagligt hahah.