2020-03-05, 00:40
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hahaha för din eller sovrum 2's skull?

För allas skull
2020-03-05, 00:41
Medlem
__Alez__s avatar
Den där gruppen i sovrum2 visade sig inte vara så stark.

Sami, Glasman och Martin är väl de som inte är så värst involverade i allt drama som pågår just nu.
2020-03-05, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Det är det HÄR jag menar !
Enda sättet är kanske att vi skiter i att se tills dom fixat det.
Inte fan var det så här i senaste Big Brother.

TV4 har väl inte råd med en skandal till så de censurerar varje gång Mergim öppnar käften. Blir så less
Medlem
brajzillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsVanity1
Det är fan go i Julia !
Gillar henne jämnfört med vissa andra falska.

ja absolut det händer ju grejer när hon är igång önskar bara att det var lite mer dricka som för i tiden så det blev riktigt psyksjukt! men skulle fan aldrig trycka på en sån vin-skragga skämmigt ju
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
För allas skull

Jag jobbar inatt så för min skull får hon GÄRNA hålla alla vakna så nu får du lägga ner!
Medlem
MrsVanity1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hon är så sjukt kontrollerande. Jag tror hon har manipulerat lille Lennie boy så hon har en därinne som väljer henne som förstahandsval. Och sedan är hon så jävla nöjd nu över att få dela säng med Lennie ensam utan Mergim. Fan vad hon håller på och smeker honom, men han uppskattar inte det men är för snäll för att säga ifrån.

Och någon skrev han la sig med henne, ja för att han har sagt sen dag 1 han har svårt för att sova ensam. Men så som han lindar in sig och försöker markera en vägg mellan dem så fattar man väl han inte är intresserad av henne?

Exakt varpå jag vill ha ut hon före Börgrim !
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha fyfan. Sundsvallsmål är det VÄRSTA. Får panik på Lennie de få gånger han öppnar munnen :/

Fun fact: Jag har ett kasst ex som 1) Också kommer ifrån Sundsvall, 2) Har EXAKT samma röst som Lennie. Jag blir mindfucked varje gång jag hör Lennie prata och jag ej kollar på skärmen haha.
2020-03-05, 00:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Hahaha fyfan. Sundsvallsmål är det VÄRSTA. Får panik på Lennie de få gånger han öppnar munnen :/

Man pratar i stort sätt likadant i Sundsvall som i Sthlm. Dialekten är nästan identisk.

Det är Lennies röst som gör det knasigt att lyssna på.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av korabilenrakt
Nej det är absolut inte irrelevant.. Jag är också nyfiken. Jag skulle säga upp...

Tack äntligen någon som vill diskutera blåvalens fetma! Hon är lika stor i käften som hennes midja är
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Sami, Glasman och Martin är väl de som inte är så värst involverade i allt drama som pågår just nu.

Nej de sitter ju och väntar ut Jasses mens så att konfrontationen kan påbörjas
Medlem
Citat:
Just det fan, tänkte på det förut - är det en trådsanning eller var det någon här som faktiskt hörde på riktigt när Marek sa att Lennie är bi?
Patzy gick ju runt till alla och sa att Mergim sa att Lennie var bi för att, citat från Patzy själv: "Jävlas med mig" haha. Patzy var ju med när han sa det.

Det är någonting med BB-deltagarna och tro att världen kretsar kring just dem.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Jag jobbar inatt så för min skull får hon GÄRNA hålla alla vakna så nu får du lägga ner!

Haha!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in