2020-03-05, 00:08
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yoyzie
Tror samma. Han verkar mer sansad runt det gula rummet vid konflikterna.
Amilia har förmodligen den effekten sade lite kemin i rosa kanske inte fungerar för Mergim, Han kanske vill ha lugn och ro utan en massa tjaffs som han dras in i hela tiden!
2020-03-05, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Han var inte alls 100% delaktig i det. Sluta sprid lögner!
Det rosa laget ville att han skulle spilla vattnet, det ville inte han så han gjorde det inte.
Fa-an vad jag hatar falska rykten usch!

Du har rätt. Det var råttan Antys idé
2020-03-05, 00:09
Medlem
Boonks avatar
Hoppas vi inte missar kriget nu.
Medlem
burialhexs avatar
Men för helvete?!
Jag betalar för att se detta, inte 11 sovande människor
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Det rosa laget ville att han skulle spilla vattnet, det ville inte han så han gjorde det inte.

Fel. Vad jag har sett så märkte inte Mergim när Anty skulle hinta det för honom under tävlingen.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Lisa har pratat med Amilia om att Lenny sagt till Mergrim att hon runka av honom eller vad det var och sen prata Mergrim om det i lilla BB med dom andra.

Sen gick hon runt och sura hela kvällen och ignorera Mergrim.

Sen har hon biktat sig i 30 minunter ungefär med Lenny och efter det så har Mergrim kallat dom båda för fittor och flyttat in i rainbow room.

Han ignorerar just nu Amilia helt och hållet.
😂😂
Ja folk är så. Vi kan inte leva ihop ens fyra veckor innan helvetet brakar loss och så sitter alla " goda" och gråter åt vem och för vem Finns det några goda supermänniskor som pussar allt och alla hela dagarna? Nej! Här har de pussats och lilla bubben, gose och älskar dig i BB för att sedan bli fittor, hora, fuck you.
Människan är inte klok på en fläck men det är det här jag vill se för det är så här vi beter oss.
Synd att jag missat. Har hoppat över live rejält mycket idag.
I morn är jag ledig och ska kolla fan hela dagen och inget/ ingen skall få störa mig i det sociala experimentet som pågår i BB där redaktionen också är med i exprimentet med sin censurparanoja. Det fattar inte att de själva visar sig klart och tydligt. Fan vad roligt det är.
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Nu borde ju Sami förstå att han inte kan gå på allt skitsnack Amilia häver ur sig.
Lugn AK lugn nog kan Sami spelet han har nog mer än en räv bakom öronen!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
hahaha. Klart hon kollar.
Hon snokar nog även i Flashback tråden.
Hundraprocent eller hur ANTY!.

Vem vara som röstade ut Anty.
Säg vem det fucking var!

okej, jag va en av dom

Vi här på riktiga Lilla BB
Medlem
Citat:
Fast jo, det var han. De satt innan och planerade att han skulle förlora tävlingen, och han sa efteråt att han "inte ens ansträngde sig", men att Martin var så jävla ivrig att han gjorde jobbet åt båda och han inte visste vad han skulle göra för att sabba (förutom att tappa ut vattnet som hade varit uppenbart). Så jo, han var delaktig i planerna oavsett om han faktiskt spillde ut vattnet eller inte.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
Kung Mergim hahaha, han tillför i alla fall underhållning. Han får gärna vara kvar i huset ett bra tag för mig

Amilia däremot......UT

Fast det är väl på grund av amilia som mergim nu skapar "underhållning"?
Är ju sånt här man vill se. Konflikter osv.
Medlem
Citat:
Skulle inte förvåna mig ett dugg om det var dom som manipulerade honom att skapa drama..
Ska bli intressant att se hur han blir med det gula gänget. Tror dom kan Pusha honom till positivitet i stället! <3

Vad får er att tro att gula vill ha nåt alls med honom att göra? Dom spelar ju bara med nu
2020-03-05, 00:10
Medlem
Citat:

+1!!! Skulle precis skriva samma.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in