2020-03-05, 00:07
Medlem
Det här är fan skandal

Bögrim håller på att knäckas och vi får inte ens se det?
Medlem
4 cencur inom 30 minuter...vilket jävla skämt detta är.
Saknar fan ord för det.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu jävla bränner mergim hela det rosa rummet

Enade vi stå, söndrade vi falla.
Medlem
Hata honom om man vill men jävla vad bra TV Mergim skapar, detta är ju vad man vill titta på! Outar hemligheter här och där, skriker som en dampunge och beter sig helt störd Amilia är fortfarande hemskare än honom för hon är så sjukt medveten om allt hon gör och tror hon kan manipulera in sig hos all. Hoppas Mergim berättar för Sami vad Amilia har sagt om honom

Synd de censurerar stup i kvarten dock.
2020-03-05, 00:08
Medlem
quqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
De måste ju va censur för att produktionen skyddar Mergim. Varför släcker dom annars kameran så fort han börjar prata... !?

BB på twitter hänvisar till "tekniskt strul" och att "prat om 3e person" är enda anledningar till censur...
Medlem
maddo135s avatar
Mergim kommer aldrig klara sig ända till Maj med detta otaktiska spel
Medlem
Nu borde ju Sami förstå att han inte kan gå på allt skitsnack Amilia häver ur sig.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Bara jag som märkt att Mergim har en helt annan blick nu när han blir arg eller diskuterar? Tidigare var den kolsvart nu är den mer normal. Vet inte vad det beror på men tror Anty och Amilia har/hade väldigt dålig inverkan på han.

Skulle inte förvåna mig ett dugg om det var dom som manipulerade honom att skapa drama..
Ska bli intressant att se hur han blir med det gula gänget. Tror dom kan Pusha honom till positivitet i stället! <3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
hahaha. Klart hon kollar.
Hon snokar nog även i Flashback tråden.
Hundraprocent eller hur ANTY!.

Vem vara som röstade ut Anty.
Säg vem det fucking var!

okej, jag va en av dom

+1 jag också
Medlem
Lord2Moynes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Allasmeknamn
Hata honom om man vill men jävla vad bra TV Mergim skapar, detta är ju vad man vill titta på! Outar hemligheter här och där, skriker som en dampunge och beter sig helt störd Amilia är fortfarande hemskare än honom för hon är så sjukt medveten om allt hon gör och tror hon kan manipulera in sig hos all. Hoppas Mergim berättar för Sami vad Amilia har sagt om honom

Synd de censurerar stup i kvarten dock.
Eller hur, haha
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Snacka om att han blåser ned hela rosa rummets korthus nu hahah. Tråkigt bara att han är ett kort i det korthuset, så han knullar ju sig själv lika mycket som Amilia (som jag antar är den han vill komma åt).
Ja han tror att han säljer ut Amilia men bränner även sig själv.
Men han gråter väl ut sen och ber om ursäkt.
Mamma hör säkert av sig igen och berättar vad han ska säga till gruppen...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av slimsussie
Bara jag som märkt att Mergim har en helt annan blick nu när han blir arg eller diskuterar? Tidigare var den kolsvart nu är den mer normal. Vet inte vad det beror på men tror Anty och Amilia har/hade väldigt dålig inverkan på han.
Mycket riktigt. Både Amilia och Anty är riktiga giftödlor

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in