2020-03-04, 22:48
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Vad har hänt med Amilia? Sist jag såg så prata hon med Lisa om köket och Lenny, har det hänt något mer efter det? Jassa verkar ju ha skällt ut henne?

Lisa droppade att mergim berätta om Amilia och lennies händelse tidigare... det som hände under täcket
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bajsmergom
Sett Jacobs instagram angående hatet som Anty fått?
Nej det har jag inte, kan du länka?
Såg artikeln på aftonbladet däremot där Anty beskyller produktionen för det ena och det andra. Fick hon inte reda på att det sänds live 24/7? isåfall fattar jag inte varför hon inte förstår att folk tycker att sättet hon har varit på har varit väldigt osmakligt.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Vad har hänt med Amilia? Sist jag såg så prata hon med Lisa om köket och Lenny, har det hänt något mer efter det? Jassa verkar ju ha skällt ut henne?

Är inte det Amilia är sur över. Mergim har pratat skit om Amilia i Lilla BB vilket Lisa och Alex återberättat. Men framförallt är Amilia sur för att Mergim berättat för de i Lilla BB och hela svenska folket att hon och Lennie har hållit på.
2020-03-04, 22:50
Avslutad
Är förvånad över att jag inte sett någon påpeka att Julia pillar och tar sig ofta i håret, är jag först nu att påpeka det?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Är inte det Amilia är sur över. Mergim har pratat skit om Amilia i Lilla BB vilket Lisa och Alex återberättat. Men framförallt är Amilia sur för att Mergim berättat för de i Lilla BB och hela svenska folket att hon och Lennie har hållit på.

Ah okej, men då har det inte hänt något efter det då, då har man inte missat något. Det var det sista jag såg innan jag fick godissug och gick till Ica
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Haha ja det är sant! Dem får inte chansa. han blev kallad vid 05, och berättade för Amilia direkt varför. Vilket även vi som kollade hörde.

Åh fy fan jag dööööör
2020-03-04, 22:51
Medlem
csfs avatar
amilia I Sovrum1 Med Sammi
2020-03-04, 22:51
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ah okej, men då har det inte hänt något efter det då, då har man inte missat något. Det var det sista jag såg innan jag fick godissug och gick till Ica

Hehe, vi sitter mest här och väntar på att bomben ska smälla...
2020-03-04, 22:52
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Nej det har jag inte, kan du länka?
Såg artikeln på aftonbladet däremot där Anty beskyller produktionen för det ena och det andra. Fick hon inte reda på att det sänds live 24/7? isåfall fattar jag inte varför hon inte förstår att folk tycker att sättet hon har varit på har varit väldigt osmakligt.
Anty får klaga på produktionen för att dom filmade henne 95% av tiden. hehehe
2020-03-04, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RacerOne
Är förvånad över att jag inte sett någon påpeka att Julia pillar och tar sig ofta i håret, är jag först nu att påpeka det?

Jo för ett par dagar sedan. Hela tiden sitter hon så haha
2020-03-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135

Nej!
Han berättade för dom att Lenny sagt till honom att han inte alls gillar Amilia.
Det är DET hon nu är sur över & kommer lacka på Lennys boytoy och försöka psyka/manipulera honom till att göra ett regelbrott.
2020-03-04, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av csf
amilia I Sovrum1 Med Sammi

en oväntad vänskap har växt fram tack vare flashback

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in