2020-03-04, 22:15
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
vad betyder övertramp av respekt?

Undrade jag också, men vad kan man förvänta sig av muf Amilia som klankar ner allas tal o säger JAG BA HAN BA BA BA BA DEN BA

Självinsikt: 0
2020-03-04, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Amilia vill få det mergim sagt bekräftat. Alex vill inte ljuga och säger ENDAST sanningen. Host host? Puss

Men i så fall gör ju alla dom andra det också.
Är det bara skitsnack när det innehåller lögner?
Han nämnde varken Lisa eller Jassa till henne, vilket är suspekt. Han vill snacka SKIT/sprida info om det han sa där inne.
Det tolkar jag som skitsnack, låt dom snacka om det sinsemellan i stället(lennys boytoy & amilia).
Medlem
riskns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Tror faktiskt det är på tiden att Lenny berättar för sin boytoy att Amilia tafsade på honom..
Hon gjorde tummen upp inför kameran, men inte han. Därav varför han blev kallad till bikten klockan 5 på morgonen...
UT med den tafsande sjöhästen!
Måste man göra tummen upp mot kameran för att leka med varandra?
Medlem
sami har helt rätt att får vi välja igen så väljer vi mergin till lilla bb för det är så jävla roligt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Du får tycka vad du vill, men Alex har uppvisat svartsjukt beteende, ifrågasatt Anty varför hon och Mergim är så nära och gosar hela tiden, osv.

Ja hon påstår att dom endast är vänner. Då ifrågasätter Alex med ”men varför kan du inte gosa så med mig då utan att mergim är sur?”
Snälla kom med rätt fakta om du ska komma med något
2020-03-04, 22:17
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Tror faktiskt det är på tiden att Lenny berättar för sin boytoy att Amilia tafsade på honom..
Hon gjorde tummen upp inför kameran, men inte han. Därav varför han blev kallad till bikten klockan 5 på morgonen...
UT med den tafsande sjöhästen!

Lägg ner, så var det inte alls.
2020-03-04, 22:17
Medlem
Flaxifluxs avatar
nån dom har Amilias nummer eller instagram? Jag är kåt och är sugen på ett hat-knull (hon sa väl att "slide into my dm's"?
2020-03-04, 22:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Woooooooo, Alex berättar för Amilia vad lilla BB sagt om henne och Lennie, och att hon inte hjälper till i köket.

Mer böbbel nu tack.

😂
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
sami har helt rätt att får vi välja igen så väljer vi mergin till lilla bb för det är så jävla roligt

Amilia o Mergim, bara de två i lilla BB
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Allt Alex har sagt har varit befogat.

Du är den minst intressanta människan här, tror inte ens din familj hade deltagit på din begravning. Puss

Jaha nyss stod han ju o dribbla med bollen under allt skitsnack? Fan vad du DRIBBLAR bort dig själv mannen.

Oj vad arg du blev. Är det jobbigt när alla förminskar dina åsikter? Haha. Puss
Medlem
Nu skyllde Hundrim ifrån sig att han förlorade tävligen för att han inte hade ätit eller rökt cigg. Called it!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Lägg ner, så var det inte alls.

Oj, du verkar veta enormt mycket.
Lust att berätta lite mer, eller är det där allt du har att komma med?
Det är flera som lade märkte till detta. Går du emot infon att han fick gå in och bikta sig 5 på morgonen?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in