2020-03-04, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av riskn
Han ljuger inte.

Mergim snackade skit om Amilia igår.
Se svar längre upp, svarade en annan precis.
2020-03-04, 22:13
Medlem
Onanikojan rasade med Julia i full aktivitet så censur
2020-03-04, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Tycker synd om Lennie nu också. Han är ju den som allra minst velat prata om det som hänt mellan han och Amilia. Undra hur Lennie reagerar nu mot Mergim och frågan är om Amilia kommer säga något ikväll.

Tror faktiskt det är på tiden att Lenny berättar för sin boytoy att Amilia tafsade på honom..
Hon gjorde tummen upp inför kameran, men inte han. Därav varför han blev kallad till bikten klockan 5 på morgonen...
UT med den tafsande sjöhästen!
Medlem
Längtar efter att rösta ut fetknoppen
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Top 3 som måste ut illa kvickt i nummerordning är :

1: Amilia
2: Victoria
3: Lisa

Röstade för lisa, men hon verkar ha blivit helt knäpp nu.
Undrar vad hon tänker efter att hon fick stanna och inte den "populära" tjejen Anty.

håller med. Lisa är inte topp1 att få ut. men kommer inte långt efter.
Amilia, Viccan, Lisa, Mergim, Alex, Lennie är väl bland dom jag kan rösta ut som det ser ut nu.
Glasman, jassa, Martin står på mitten någonstans i min lista.
Men saker kan ändra under tiden mot final. om 1månad kanske allt är omkastat för mig.
Förutom Amilia, Hon har redan pratat mer än vad någon annan deltagare kommer göra på 3månader på 4v.
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Så bara ortenfolk refererar till kärlek och respekt? Svenska bönder i ett nötskal 😴 anty flirtade sönder med Alex och sa hela tiden att hennes dörrar var öppna, inte konstigt att Alex trodde det var något på g mellan dom. Sen svartsjuk stämmer ju inte? Det enda han sa hela tiden var att han inte orkar med att mergim ska bli sur varje gång dom två pratar.
Det börjar bli pinsamt när era anledningar till att hata invandrare börjar ta slut.
Han har inte heller snackat skit om någon, han är alltid tyst i skitsnack och står typ och sparkar på sin fotboll istället.

❤️ 1 MILJON KRONOR TILL ALEX ❤️

Du får tycka vad du vill, men Alex har uppvisat svartsjukt beteende, ifrågasatt Anty varför hon och Mergim är så nära och gosar hela tiden, osv.
2020-03-04, 22:15
Medlem
PyjamasXLs avatar
Amilia är Hård Rock!!!
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jagtardindotter
jag döööööööööööööör för dig<3

Desamma. Är heartbroken
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hur mycket du än önskar så stämmer inte det där. Han har deltagit i mycket skitsnack.

Bara så du vet så hänger det mycket annat folk än svenska bönder på flashback.

Väldigt ointressant goja du skriver btw. Läste inte allt för jag fick krupp. Så sorry om jag missade något!

Allt Alex har sagt har varit befogat.

Du är den minst intressanta människan här, tror inte ens din familj hade deltagit på din begravning. Puss
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Hej sami, syrran här. Har vart väldigt mycket negativt om detta och detta denna vecka på instagram, kan du snacka om det gör att framstå bättre i live?

(Samis syrra har hand om hans insta)

Mergim glider genom hela produktionen, gör som han vill, får som han vill och dessutom får coachning utifrån.

Är det lika regler för alla?

Ingen har fått coachning utifrån
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Onanikojan rasade med Julia i full aktivitet så censur

Haha på riktigt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
Det är något mellan Anty och Alex. Hon saknar honom. Dom kommer hålla på på utsidan, Mergim kommer få böla som en valp efter dom. Säkerligen i koppel.
HAHAHA att du sitter och svarar på dina egna inlägg.

Du måste ju till och med må sämre än de som är inne i huset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in