2020-03-04, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcko
Varit borta en dag. Vad är det ni pratar om? Har mergim fått prata med folk utanför huset? Ingen kvar i "lilla bb"? Vad har mer hänt senaste timmarna? Om någon skulle vilja upplysa mig lite så skulle det uppskattas väldigt mycket.

Tydligen har hans familj kontaktat honom igen, om kan ska tro på lösa rykten här inne på FB
2020-03-04, 21:59
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av burialhex
Men är det tillåtet?
Isf kan vi ju ringa in till Sami o säga att Amolia snackar skit om honom.

Varenda förälder skulle kunna ringa in o säga att den sa de o den sa det.

Varför ska Mergim få gräddfil?
Dags att storma TV4? Mergim back to Lilla BB eller UT NU
Undra om Patzys och Julias föräldrar också hört av sig när dom spårat ut... knappast.
Ska hans föräldrar styra honom även i BB. Stackars lilla pojke.
Snart får han kontakt med en iman också då han inte lever rent som muslim...
2020-03-04, 21:59
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rudboi
Därför att många här inne väljer att använda N-ordet och andra nedsättande rasistiska slagord.
Så lägg inte över detta på mig, tack.
Ja folk använder ordet neger, fitta och vettefan allt men det kan vare sig du eller jag göra något åt. Jag beter mig inte så. Det gör inte du heller.
Det enda du kan göra är att använda deltagarnas namn liksom jag när vi diskuterar BB deltagarna.
Jag tröttnade i tråden en gång jag också och skällde ut alla "stollar", som jag skrev då.
Tänkte sedan att det enda jag kan göra är att fortsätta skriva som jag gör och skita i det som stör mig.
Jag stör mig tex på att någon säger att Julia är ett äckel. Men tänker inte. Jaha nu är det en kvinnohatare som hatar vita kvinnor som skriver så.
Jag stör mig också på alla öknamn men tänker aldrig mer rätta till någon.
BB deltagarna själva gör inget annat än säger kuk också, fitta också, fuck mm
Och jag svär utav faaan. Vi har väl alla våra negativa sidor att jobba med.
De får väl säga fula öknamn då. Deras problem. Det går inte att förbjuda. Då måste man förbjuda allt.
Jävla dravel allt och en sak skall du ha klart för dig. Bruna ser inte ner på sig själva. Bruna kan försvara sig själva. De behöver inte vita " beskyddare"
2020-03-04, 22:00
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Tydligen har hans familj kontaktat honom igen, om kan ska tro på lösa rykten här inne på FB

Nej.
Bannlyst
Har jobbat och missat rätt mycket under dagen har något speciellt hänt???
Medlem
burialhexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RecognizeD
Man blir ju inte förvånad av att det finns massa äckliga rasister på flashback. Dom har nog ett riktigt dåligt liv och behöver vädra ut sitt agg mot andra som inte ser ut som dom. Vilket tragiskt liv dom måste ha, stackars stackars små internet-rasister

Sitter ju dygnet runt och kollar BB - säger en hel del.
Medlem
Top 3 som måste ut illa kvickt i nummerordning är :

1: Amilia
2: Victoria
3: Lisa

Röstade för lisa, men hon verkar ha blivit helt knäpp nu.
Undrar vad hon tänker efter att hon fick stanna och inte den "populära" tjejen Anty.
2020-03-04, 22:01
Medlem
Citat:
Men det är inte okej, då ska TV4 slänga ut han. Han är 21 år och har själv valt att gå in i huset.

BB får delge deltagarna viktig information, antar att man tyckte att det var sådan. Han är gravt curlad av sina föräldrar vilket säkert väger in.
2020-03-04, 22:01
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Men det är inte okej, då ska TV4 slänga ut han. Han är 21 år och har själv valt att gå in i huset.

Vi diskuterade detta för 4-5 dagar sedan, kan ni släppa det tack.
2020-03-04, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja folk använder ordet neger, fitta och vettefan allt men det kan vare sig du eller jag göra något åt. Jag beter mig inte så. Det gör inte du heller.
Det enda du kan göra är att använda deltagarnas namn liksom jag när vi diskuterar BB deltagarna.
Jag tröttnade i tråden en gång jag också och skällde ut alla "stollar", som jag skrev då.
Tänkte sedan att det enda jag kan göra är att fortsätta skriva som jag gör och skita i det som stör mig.
Jag stör mig tex på att någon säger att Julia är ett äckel. Men tänker inte. Jaha nu är det en kvinnohatare som hatar vita kvinnor som skriver så.
De får väl säga fula öknamn då. Deras problem. Det går inte att förbjuda. Då måste man förbjuda allt.
Jävla dravel allt och en sak skall du ha klart för dig. Bruna ser inte ner på sig själva. Bruna kan försvara sig själva. De behöver inte vita " beskyddare"

Applåder, riktigt bra skrivet! So true!
Medlem
Citat:
Nä det har dom inte , det är det gamla som kommit på tal igen
Medlem
csfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2

Du verkar som en klok människa, tummen upp

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in