2020-03-04, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Hon öppnar sig lite och berättar lite för att hon fiskar efter om någon har sagt något om henne. Och hon vill hålla öppet för Amilia att komma och berätta om någon säger något om henne.

Shit, i så fall spelar hon jävligt bra om detta är sant!
2020-03-04, 21:49
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Ja jag pallar inte henne. Hon pratar dessutom med Lisa bara för att hon tror att Lisa är tittarfavoriten.

Haha exakt, dem är bästisar nu

Spyr. Vidrig människa. Hur många timmar håller hon löftet att inte ta upp något med Marek? Max 2 säger jag.
Kan bli kul! Synd om Lisa som kommer få Mareks viftande händer i ansiktet dock, blir mycket tårar ikväll!
2020-03-04, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Att inte säga kärlek och respekt? Får väl hoppas på att din eventuella framtida partner är otrogen och spottar dig i ansiktet dårå 😘
"Okej", xebbish.
2020-03-04, 21:50
Medlem
Marckos avatar
Varit borta en dag. Vad är det ni pratar om? Har mergim fått prata med folk utanför huset? Ingen kvar i "lilla bb"? Vad har mer hänt senaste timmarna? Om någon skulle vilja upplysa mig lite så skulle det uppskattas väldigt mycket.
2020-03-04, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
"Okej", xebbish.

😂
2020-03-04, 21:52
Medlem
Fan! Gick från liven ca en timme och när man börjar kolla igen är skitsnacket igång.....vad missade jag med Amilia och Lisa?? Va det bara det med Lennie??
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Jepp, gillade henne när hon kom in och rörde om, men hon blir mer och mer störig. Anty kom tillbaka, allt är förlåtet!

Ja men typ. Det som är väldigt synd är att man måste kolla ganska noga på liven för att se igenom henne och det är det långt ifrån alla som gör. Ut med henne asap...
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Minns 2012 när de grät just för att de inte visste vad vänner och föräldrar tyckte. Mergim vet redan vad utsidan tycker och tänker.
Ja du ser, varför inte bara byta ut mergim han är ju en psykopat och det är bara en tidsfråga innan han går till fysisk attack. jag hade kunnat slå ner honom utan problem men tänk ifall han tar fram en kniv eller nåt man vet aldrig
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Folk har skrivit här att Lennie tog tag i en vägg.
Att det kan vara orsaken skrev vi , dom granskar ju tävlingarna innan vinnare utses
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Att inte säga kärlek och respekt? Får väl hoppas på att din eventuella framtida partner är otrogen och spottar dig i ansiktet dårå 😘
Det är väl bara jävligt tröttsamt med ortenfolk som jiddar om kärlek och respekt, men sen uppträder som ett svartsjukt mongo. Han har snackat betydligt mer skit om deltagarna därinne än vad alla tror, av någon anledning kommer han undan med det.
2020-03-04, 21:53
Medlem
Är rätt säker att BB valde att förmedla att Mergims föräldrar ringt för att få till en skärpning. Han hade fått varningen två dagar tidigare men fortsatte bara. Annars hade det bara spårat ännu mer och han hade säkert blivit kickad.
2020-03-04, 21:53
Medlem
2018s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kanske är för Lennie har en Vinnst sparad sen förra veckan han inte fått använda än. Så han inte får 2 räddningar eller nått.
Precis. Skulle produktionen ge Lennie vinsten så innebär det att Mergim är immun i 2 veckor till.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in