2020-03-04, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kamratuppfostran
Så fånigt, där bröts den isoleringen.

Ja, tänk om Glasman eller Jasse eller nån fick ett sånt "tips" efter nån vecka, går lägga om spelet rätt ordentligt då
2020-03-04, 21:45
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Ja jag tycker inte att ett endaste personligt påhopp här på FB är rimligt oavsett om jag gillar deltagaren eller inte. Men nu var det Alex vi pratade om, och det är facts att folk säger rasistiska ord om honom hela tiden. Det var vad vi pratade om, nu går du bara ifrån ämnet. Jag är ingen hopplös varelse, jag skulle aldrig säga sådana saker.
Du skrev. Är det bara för att han är brun.
Jag frågar då dig. Är det bara för att Julia är vit.
2020-03-04, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlanKennedy
Hon är definitivt inte på hennes sida.

Guld i så fall!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Han ljuger.

Ja, därför jag vill veta vad han sa 😬
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Ja bb är mygel rakt av. riggar tävlingar, kontaktar utsidan ja och de har inte ens varit där i 30 dagar
Å ändå tittar du
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Är väl ganska uppenbart? Eliminera dessa punkter så är du där.

Att inte säga kärlek och respekt? Får väl hoppas på att din eventuella framtida partner är otrogen och spottar dig i ansiktet dårå 😘
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Trodde inte att Lisa hade kapacitet till att både ta in och förmedla såhär mycket information

Blåvalen däremot, jag var tvungen att byta kamera nu. Jag klarar inte hennes självgodhet mer. Hon måste ut ASAP. Spyr så mycket!
Ja jag pallar inte henne. Hon pratar dessutom med Lisa bara för att hon tror att Lisa är tittarfavoriten.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Bläddra tillbaka typ 2 sidor

Har bläddrat tillbaka FYRA sidor och det enda som står är att Jasse har blivit sur på Amilia för att hon har myst med Lennie, och då ska Amilia bli sur på Mergim för att han har berättat det eller? VARFÖR blir det sådan uppståndelse över det? Är det hemligt att dom pillat på varandra eller?

Roligt ”drama”, godnatt.
2020-03-04, 21:47
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheAnointedOne
Hur många här tror att Lisa psykar Amilia, eller är hon verkligen på sjöhästens sida?

Hon öppnar sig lite och berättar lite för att hon fiskar efter om någon har sagt något om henne. Och hon vill hålla öppet för Amilia att komma och berätta om någon säger något om henne.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Amilia har faktiskt helt rätt nu när hon snackar om att Vickan inte låter andra göra något i köket. Minns sååå väl hur Alex sa till Vickan i förrgår att säga till om hjälp i köket, då säger hon bara "men nej shh!!" till Alex och säger att hon vill göra det själv. Jag fattade redan då att hon skulle använda detta emot alla och få det att framstå som att hon gör mer för gruppen än andra och sedan ta på sig offerkoftan. Hon är sneaky som fan den tjejen.

Ja hon är riktigt sneaky. Rätt imponerande att hon fått Lisa och Alex som båda är sådär en tio år äldre en henne i ledband. 😂
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nuggeten
Amilia har faktiskt helt rätt nu när hon snackar om att Vickan inte låter andra göra något i köket. Minns sååå väl hur Alex sa till Vickan i förrgår att säga till om hjälp i köket, då säger hon bara "men nej shh!!" till Alex och säger att hon vill göra det själv. Jag fattade redan då att hon skulle använda detta emot alla och få det att framstå som att hon gör mer för gruppen än andra och sedan ta på sig offerkoftan. Hon är sneaky som fan den tjejen.

Jepp, gillade henne när hon kom in och rörde om, men hon blir mer och mer störig. Anty kom tillbaka, allt är förlåtet!
2020-03-04, 21:48
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lunatic
Kanske är för Lennie har en Vinnst sparad sen förra veckan han inte fått använda än. Så han inte får 2 räddningar eller nått.

Folk har skrivit här att Lennie tog tag i en vägg.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in