2020-02-21, 18:33
Medlem
Harry.Kruths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goulburn
Man kan väl stiga av bussen och ta tunnelbana en bit.

Vi får väl anta att han är en enstöring. Inte så långt från platsen för våldtäkten i Farsta så ligger hotellhemmet på Farstavägen 56-68. Där skulle nog ingen bry sig nämnvärt om ett asocialt fall som stinker lite extra. 1,3 km promenadväg till hållplatsen för buss 172 i Hökarängen.
Citera
2020-03-04, 21:46
Medlem
Har han åkt fast än?
Jag har uppmärksammat en person som stämmer in på Expressens fantombild https://www.expressen.se/nyheter/krim/serievaldtaktsmannen-jagas-for-grova-overfall/

Han åkte med linje 165 mot Farsta tillsammans med en kompis. Båda var klädda i byggarbetskläder och pratade ett östspråk. Jag förstår en del tjeckiska (samma språkgrupp) och uppfattade en del av deras tal som grovt men kunde inte urskilja vad som sas (samt brydde mig inte). Det jag reagerade på var att de satt och drack öl på bussen, klockan var ungefär 15.00 samt uppträdde väldigt berusat. Mer eller mindre aspackat. De stirrade även lystert på mig. Vände sig om och sökte kontakt vilket jag ignorerade. De klev av i området mellan Fagersjö och Farsta centrum.
Detta skedde ungefär i samband med våldtäkten i farsta i november. Jag tror att det kan vara serievåldtäktsmannen våldtagit fler kvinnor i söderort.
Citera
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in