2020-03-04, 21:33
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Lisa är smutsig, ska alltid framstå som så godhjärtad och oskyldig när hon i själva verket snackar så otroligt mycket skit och planterar små frön lite här och där.

Lisa är fantastiskt bra nu. Gillar det 100%
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Han tog ju i väggen en gång o det kan ha avgjort på granskningen

Aha det missade jag!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Lisa är smutsig, ska alltid framstå som så godhjärtad och oskyldig när hon i själva verket snackar så otroligt mycket skit och planterar små frön lite här och där.

Indeed. Även Victoria ger mig såna vibbar faktiskt. Två människor som low key gillar att ta offerkoftan dessutom. Ush.
Medlem
Fortsätt mala på lisa gör ända in i kaklet, amilia är på bristningsgränsen, amilia o mergim kommer ryka ihop ifall han skulle slida in mitt i deras samtal
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bckash
Hahaha kolla Amilia, hon är så jävla sur och det syns tydligt på hennes ansiktsuttryck.

Det hade jag också blivit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Jag bryr mig noll procent om hudfärgen. Det jag stör mig på med Alex är att han 1. var sjukt kontrollerande mot Antonia och gav mig flashbacks till mitt misshandlande ex 2. går runt och upprepar "BOMBOCLAT" och "kärlek och respekt kärlek och respekt" hela tiden 3. gnäller och tjatar så jävla mycket om maten 4. är så jävla tråkig, stel och tillrättalagd i många fall.

Dessutom kan jag inte sluta tänka på att han till vardags filmar sig själv när han står och "dansar", klämmer sig på dicken och biter sig i läppen tillsammans med sin tvillingbror - vilket är så jääääävla (alltså JÄÄÄÄÄÄÄÄÄVLA) töntigt. Kan inte se honom för något annat än det.

Hur ska man vara för att vara dig till lags då? 😊
2020-03-04, 21:34
Medlem
HAHHAHHA kommer hans hue in med världens leende mitt i ALLT HAHAHHA
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asmr1743
Alltså shit vad du snackar skit 😂 försöker du spela på att det inte handlar om hudfärgen. Vart fan var han ”svartsjuk och kontrollerande” är du helt tappad? ”Helt klart kvinnomisshandlar material”, snälla hållkäften och logga ut ur Flashback snabbt, pajas.

Titta på programmet först innan du uttalar dig. Förövrigt är det du som har hudfärgstouretts, är du rasist? Logga ut borde du göra själv ditt efterblivna arsle.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Om jag ska vara ärlig tror jag att Lisa berättar för Amilia för Amilias skull.

Precis vad jag tänkte. Mergim är som sagt ett sänke för hela deras grupp. Hellre in med Vickan.
Medlem
foxieroxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Fortsätt mala på lisa gör ända in i kaklet, amilia är på bristningsgränsen, amilia o mergim kommer ryka ihop ifall han skulle slida in mitt i deras samtal

Ja, hon får verkligen Amilia att öppna sig nu.
2020-03-04, 21:35
Medlem
Lunatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ja Alex verkar vara en bra människa och personligen hatar inte jag någon , dvs jag vet inte hur det är att hata. Avsky saker kan jag göra.
Färg skiter jag i men folk här inne kan säga att Julia är äcklig, slampig, sjuk i huvet osv
Är det bara för att hon är vit?
Du ser ut att tänka färg direkt. Varför?
+1
2020-03-04, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1

Han slidade precis in

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in