2020-03-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zamor
Ja fast har man ett liv pallar man ju inte sitta och kolla allt live. Sen när klipper man inte med bråk och dylikt? Patsy/Jasse bråket var ju med.

Det stämmer!
Sen bör man ha en jävla tur också!
Ibland kan man ha på BB en hel jävla dag i bakgrunden, men man väljer att stänga av/se på annat/göra annat, och det är DÅ det händer (dvs. bråk, drama tjafs m.m).
Väldigt surt ska jag tala om för dig!
2020-03-04, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avix
Så du menar att hon inte har tvättat håret efter hennes backslick i måndags?? Hon sa ju hur mycket balsam och skit hon hade kladdat in som skulle ta en evighet att tvätta ur.

Edit: Muppigt att jag blir upprörd men fy vad äckligt det är med flottigt hår som luktar illa
Titta på henne så ser du
2020-03-04, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av xrlpyt
Nu verkar det som att de bara hade en pizza var i stora BB, och att BB bara hade skrivit "pizzan som är över" i brevet för att det skulle framstå som att de hade en extra pizza. Ändå rätt smart, haha.
Dom skrev pizzan som blir över , alltså resterna när dom ätit
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PyjamasXL
Julia blir påtänd av sina tabletter. Att inte hennes Läkare har reagerat på det är ju sanslöst.

Hon tar ju inte tabletterna som hon ska. Igår sa hon att hon inte tagit på fem dagar... Innan det sa Sami att hon inte tagit på tre dagar, det var typ i början av BB.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hindsight83
Håller med om att han verkar vettig, men har dock svårt för att han tuggar och smaskar med öppen mun. Ca 20% av befolkningen lider av nått som heter Misofoni, att man inte tål vissa ljud, då särskilt smaskande.
Vissa överreagerar mer än andra.

Ja jag får också panik när folk smaskar osv, min syster gör det också och jag får alltid säga till haha. Men ja, folk måste ju alltid lägga till diverse kränkande ord här när de ska påpeka saker de stör sig på.
Medlem
Ni som tycker Julia är snygg, vad menar ni?
Tycker ni verkligen att hon har ett tilltalande ansikte? Hon ser ut som sju svåra år, tycker jag. Hon ser riktigt härjad ut.
2020-03-04, 21:12
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermuppen1
Den såg jag
Samma här, och fram till Gynning vinst
Medlem
avixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sandja
Amilias hår ser också flottigt ut
Jag såg det, så nasty. Jag tror jag mest blir irriterad för att de får in bubbel och lite feststämning och så sitter de likbleka, slöa, i pyjamas och med flottigt hår. Sveper i sig allt på 15 min och det var den kvällen.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vuxna människor kallar inte folk något som handlar om övervikt

Word!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Vuxna människor kallar inte folk något som handlar om övervikt

Agree to disagree
Vissa förtjänar det, Amilia är en av dom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon tar ju inte tabletterna som hon ska. Igår sa hon att hon inte tagit på fem dagar... Innan det sa Sami att hon inte tagit på tre dagar, det var typ i början av BB.

Gör hon så just för att bli hög, eller vad är poängen med det?
Medlem
Mergim måste ut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in