2020-03-04, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Haha Julia hänger ut Martin totalt. Martin var väl (uppenbart) oseriös när han sa att de inte skulle få komma in och ta del av godiset? Varför sprider Julia lögner, eller pratar hon om något annat?

Hon uppfattar inte sarkasm, antagligen pga hon e aspie.
2020-03-04, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tuffkatt
Haha Julia hänger ut Martin totalt. Martin var väl (uppenbart) oseriös när han sa att de inte skulle få komma in och ta del av godiset? Varför sprider Julia lögner, eller pratar hon om något annat?

nej hon pratade om pzzan martin var den enda som tvärvägrade skicka in pizza
2020-03-04, 20:50
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Hon uppfattar inte sarkasm, antagligen pga hon e aspie.
Hon fick dock ingen diagnos, men emellanåt tycker jag faktiskt att hon borde ha en.
2020-03-04, 20:51
Medlem
Vad fan säger Jullan? Martin har väl inte sagt ett skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av foxieroxie
Ja, de skyller vinklarna på tvn från produktionen.
Kul att de trodde de kunde ljuga om det
Medlem
Antys kritik mot TV4 efter ”Big brother”: Ångrar medverkan

Youtubern Antonia ”Anty” Johnson fick lämna ”Big brother” i måndags.

Väl ute ur huset möttes hon av en hatstorm och nu saknar hon stöd från TV4.

– Folk har fått kalla mig lite vad som helst, säger hon.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/opG60B/antys-kritik-mot-tv4-efter-big-brother-angrar-medverkan

Jävla idioter flashback som mobbar henne
Medlem
Men alltså vad är de (speciellt Alex) för jävla BARNrumpor. De får det att låta som de varit inlåsta i en vecka.

"Det var jobbigt där inne alltså"
"Vi fick ingen mat"
"Queen Jääz har tagit hand om oss där inne"

HERREGUD
DET VAR 24 TIMMAR

Nej, måste fan stänga av nu, blir så jävla irriterad. Fyfan vad jävla omogna alla är. Väx upp för fan. Eller nej, åk hem först. Väx upp sedan.
2020-03-04, 20:52
Medlem
Dr_Dollars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ofcoursemyhorse
Hon snackade skit hela tiden. Var falsk mot folk, log och sa något, följt av att hon talade illa om folk direkt efter. Hon var den typiska högstadietjejen som var elak. Hon höll även två killar runt sitt finger och gav inga klara besked till någon av dem. Hon blev helt enkelt inte omtyckt på grund av detta. Hon gav bitchiga blickar, betedde sig illa åt och var inte trevlig alls. Tv4 klippte faktiskt ner så att hon såg snällare ut än vad vi som har live fick se.

I mitt tycke bör det vara en ren omöjlighet att försöka sig vara en annan personlighet än vad ditt rätta jag är när du är instängd i ett sånt experiment.
Det blir smått ironisk och bisarr humor när hon blir helt förvånad över hur TV4 skulle ha "vinklat henne på ett felaktigt sätt"
Din 100% sanna personlighet kommer fram...förr eller senare, och i detta fallet blev det förr.

Jag minns absolut dessa falska och bara rent elaka tjejerna i högstadiet, och det blir bara patetiskt när en "vuxen kvinna som tror att hon är en kändis" ska försöka vara nån hon uppenbarligen inte ens är nära att vara.
2020-03-04, 20:53
Medlem
”Vänta på tjockisen uuughh” - Lenny
Syftade han på Amalia?
2020-03-04, 20:53
Medlem
PyjamasXLs avatar
Jag är en Negerhanne ingen vill ha mig,
Gör vad som helst om nån vill komma och ta mig,
För i Bild och i TV,
Där jag raserar mitt CV

https://www.youtube.com/watch?v=KVY25vwuiQ4
2020-03-04, 20:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Men alltså vad är de (speciellt Alex) för jävla BARNrumpor. De får det att låta som de varit inlåsta i en vecka.

"Det var jobbigt där inne alltså"
"Vi fick ingen mat"
"Queen Jääz har tagit hand om oss där inne"

HERREGUD
DET VAR 24 TIMMAR

Nej, måste fan stänga av nu, blir så jävla irriterad. Fyfan vad jävla omogna alla är. Väx upp för fan. Eller nej, åk hem först. Väx upp sedan.

Ja omogna är väldigt många för deras ålder.
2020-03-04, 20:54
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
I mitt tycke bör det vara en ren omöjlighet att försöka sig vara en annan personlighet än vad ditt rätta jag är när du är instängd i ett sånt experiment.
Det blir smått ironisk och bisarr humor när hon blir helt förvånad över hur TV4 skulle ha "vinklat henne på ett felaktigt sätt"
Din 100% sanna personlighet kommer fram...förr eller senare, och i detta fallet blev det förr.

Jag minns absolut dessa falska och bara rent elaka tjejerna i högstadiet, och det blir bara patetiskt när en "vuxen kvinna som tror att hon är en kändis" ska försöka vara nån hon uppenbarligen inte ens är nära att vara.
+1

Väl skrivet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in