Citat:
Ursprungligen postat av
Ofcoursemyhorse
Hon snackade skit hela tiden. Var falsk mot folk, log och sa något, följt av att hon talade illa om folk direkt efter. Hon var den typiska högstadietjejen som var elak. Hon höll även två killar runt sitt finger och gav inga klara besked till någon av dem. Hon blev helt enkelt inte omtyckt på grund av detta. Hon gav bitchiga blickar, betedde sig illa åt och var inte trevlig alls. Tv4 klippte faktiskt ner så att hon såg snällare ut än vad vi som har live fick se.
I mitt tycke bör det vara en ren omöjlighet att försöka sig vara en annan personlighet än vad ditt rätta jag är när du är instängd i ett sånt experiment.
Det blir smått ironisk och bisarr humor när hon blir helt förvånad över hur TV4 skulle ha "vinklat henne på ett felaktigt sätt"
Din 100% sanna personlighet kommer fram...förr eller senare, och i detta fallet blev det förr.
Jag minns absolut dessa falska och bara rent elaka tjejerna i högstadiet, och det blir bara patetiskt när en "vuxen kvinna som tror att hon är en kändis" ska försöka vara nån hon uppenbarligen inte ens är nära att vara.