2020-03-04, 16:55
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av highepoxy
Anty Antonia Johnson
Hon visade att hon inte har äkta följare. Hennes "influencer"-vänner slöt upp och de lyckades inte influera svenska folket att rösta på en person som mobbar och beter sig som en barnunge. Om man tar reda på varför folk himlar med ögonen konstant så är det en oavsiktlig signal från sitt undermedvetna om sin självkänsla - att man inte riktigt bottnar i sitt beteende och att man är osäker.

Jag har bara sett live, inga avsnitt, hur hon mobbar och beter sig som ett jävla svin. Som tror att hon är något och tillhör någon slags elit. Samma sak kunde man se under utröstningsdagen när hon självsäkert sa att "jag har nog några där ute" som hjälper mig. Tyvärr, svenska folket ville inte ha kvar en mobbare.

En person med den störningen kan inte se sina egna fel, inte ens kängru-ungens fel som hon hade i sin pung hela veckorna. Nu är det såklart TV4s fel att hon betett sig som ett svin i LIVE TV. Herregud vilken dålig förebild och mamma till Mergim.

Ta lite professionell hjälp hur du ska krishantera lilla vännen. Attack är fel försvar, Mergim är ett ganska bra exempel. Du har gjort fel. Var transparent och be om ursäkt. Punkt - Punkt.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/opG60B/antys-kritik-mot-tv4-efter-big-brother-angrar-medverkan

Haha "uppmålats".. Avsnitten har snarare varit till hennes fördel och inte tvärtom, vi som ser 24/7 vet. Ta en semester nu Myran.
Medlem
maddo135s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Kommer inte riktigt ihåg vad hon sa, men hon uttryckte typ att hon kunde döda honom verbalt eller vad det nu var.

Det kanske lät som att jag försvarade Amilia på något sätt, det gör jag ej. Håller med dig på alla punkter. Tyckte mest det var kul att Mergim aldrig kan sluta prata om det haha

Nja hon sa typ ”om du tycker jag hoppar på dig här inne undrar jag hur du reagerat om jag hade hoppat på dig på utsidan”. Ungefär så, hon sa aldrig döda, utan handlade mer om påstått ”påhopp” mot Mergim. Men han twistar ju allt 👋
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herpesvårta
Jag vet inte vad onani med Chrille innebär men det kan knappast vara något negativt och jag har ingen direkt favorit inne i lilla rummet så jag kommer nog inte rösta, vad röstar ni?

Jasse, hon lär göra nåt lite kul av det vad det än är
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herrnyfiken
Dom hade ju ägg i kylen, finns säkert nåt mer ätbart där också men det ska vara lyxmat annars duger det inte

Alex har nog provat att vara fattig, han gnäller inte

Ja han sa imorse att han har levt i flyktingläger som barn och att detta är lyx i jämförelse
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Jag vet inte vad onani med Chrille innebär men det kan knappast vara något negativt och jag har ingen direkt favorit inne i lilla rummet så jag kommer nog inte rösta, vad röstar ni?

Alex, han är den ende som klarar av att vara därinne

Skulle bli roligt att se de andra tre flippa, men nu får vi bara se Lisa o Mergim flippa om Jasse går in

aja 2/3
Medlem
PyjamasXLs avatar
Citat:
Jag röstade Jazz, men jag vet inte vad det innebär, så jag chansade lite.
2020-03-04, 16:56
Medlem
eribabsis avatar
Citat:
Tror många röstar Jasmine så jag gör det också. Egentligen bara för att Mergim inte ska vinna ifall det är något positivt.
2020-03-04, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Nja hon sa typ ”om du tycker jag hoppar på dig här inne undrar jag hur du reagerat om jag hade hoppat på dig på utsidan”. Ungefär så, hon sa aldrig döda, utan handlade mer om påstått ”påhopp” mot Mergim. Men han twistar ju allt 👋

Aha okej, tack!
2020-03-04, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eribabsi
Tror många röstar Jasmine så jag gör det också. Egentligen bara för att Mergim inte ska vinna ifall det är något positivt.

Jag röstade på Mergim för att han ska vinna ifall det är något positivt. Vill ha kvar lite komedi i huset.
Medlem
gabrielle2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giltigtanv
Gammal bb deltagare 2011, eller va de 12?
Ok! Ingen aning. Såg aldrig BB 2011 eller 2012.
Medlem
Skicka in en Redbull till alla i stora, jag betalar!

Vill se Mergrin grina mer
2020-03-04, 16:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gabrielle2
Ok! Ingen aning. Såg aldrig BB 2011 eller 2012.

Han var med i studion i måndags

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in