Anty Antonia Johnson
Hon visade att hon inte har äkta följare. Hennes "influencer"-vänner slöt upp och de lyckades inte influera svenska folket att rösta på en person som mobbar och beter sig som en barnunge. Om man tar reda på varför folk himlar med ögonen konstant så är det en oavsiktlig signal från sitt undermedvetna om sin självkänsla - att man inte riktigt bottnar i sitt beteende och att man är osäker.
Jag har bara sett live, inga avsnitt, hur hon mobbar och beter sig som ett jävla svin. Som tror att hon är något och tillhör någon slags elit. Samma sak kunde man se under utröstningsdagen när hon självsäkert sa att "jag har nog några där ute" som hjälper mig. Tyvärr, svenska folket ville inte ha kvar en mobbare.
En person med den störningen kan inte se sina egna fel, inte ens kängru-ungens fel som hon hade i sin pung hela veckorna. Nu är det såklart TV4s fel att hon betett sig som ett svin i LIVE TV. Herregud vilken dålig förebild och mamma till Mergim.
Ta lite professionell hjälp hur du ska krishantera lilla vännen. Attack är fel försvar, Mergim är ett ganska bra exempel. Du har gjort fel. Var transparent och be om ursäkt. Punkt - Punkt.
https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/opG60B/antys-kritik-mot-tv4-efter-big-brother-angrar-medverkan
Citat:
– Jag har kommit ut till en hatstorm. Jag har uppmålats som en mobbare inne i huset, vilket jag inte var beredd på.
Citat:
– Om jag hade vetat att det skulle bli så här hade jag nog aldrig gått in i huset.