2020-03-04, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Hahahaha Mergim håller fast vid att Amilia sa att hon skulle mörda honom. Ska bli kul när de får se avsnittet på utsidan.
Kan inte hitta videoklippet där Mergim säger så, men jag är f-n beredd att hålla med honom. Hon säger det inte bokstavligt men var inne på att om blickar kunde tala så kunde hon minsann ..

Ja, vadå? Hon är en manipulativ psykopat kärring, men som tur är så förmår hon inte i den åldern hon befinner sig i just nu att löpa linan ut med vanligt folk utan lyckas enbart halvt manipulera bräckliga och sköra människor. Hon var starkare tillsammans med storspelaren Anty när det gäller det psykologiska spelet.
2020-03-04, 16:46
Medlem
ollepolle90s avatar
Rösta Alex, han är den ende stabile därinne
2020-03-04, 16:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Nä, röstade på Mergim :-P
Undrar varför Chrille får göra den? Var ju Kittys påhitt men hon lär ju inte vara intresserad av att vara med, eller någon annan som var med de tidigare åren.

Nää, då tror han ju att han får en belöning!
2020-03-04, 16:47
Medlem
Big brother har följt louise edlund på insta, ny deltagare måntro, dom har ju följt i princip alla som gått in
2020-03-04, 16:47
Medlem
Anty Antonia Johnson
Hon visade att hon inte har äkta följare. Hennes "influencer"-vänner slöt upp och de lyckades inte influera svenska folket att rösta på en person som mobbar och beter sig som en barnunge. Om man tar reda på varför folk himlar med ögonen konstant så är det en oavsiktlig signal från sitt undermedvetna om sin självkänsla - att man inte riktigt bottnar i sitt beteende och att man är osäker.

Jag har bara sett live, inga avsnitt, hur hon mobbar och beter sig som ett jävla svin. Som tror att hon är något och tillhör någon slags elit. Samma sak kunde man se under utröstningsdagen när hon självsäkert sa att "jag har nog några där ute" som hjälper mig. Tyvärr, svenska folket ville inte ha kvar en mobbare.

En person med den störningen kan inte se sina egna fel, inte ens kängru-ungens fel som hon hade i sin pung hela veckorna. Nu är det såklart TV4s fel att hon betett sig som ett svin i LIVE TV. Herregud vilken dålig förebild och mamma till Mergim.

Ta lite professionell hjälp hur du ska krishantera lilla vännen. Attack är fel försvar, Mergim är ett ganska bra exempel. Du har gjort fel. Var transparent och be om ursäkt. Punkt - Punkt.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/opG60B/antys-kritik-mot-tv4-efter-big-brother-angrar-medverkan

Citat:
– Jag har kommit ut till en hatstorm. Jag har uppmålats som en mobbare inne i huset, vilket jag inte var beredd på.

Citat:
– Om jag hade vetat att det skulle bli så här hade jag nog aldrig gått in i huset.
2020-03-04, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aaabbccdd
Snälla hjälp mig hitta klipp på Mergim i idol?????
googla youtube mergin idol
2020-03-04, 16:48
Medlem
Lord2Moynes avatar
42 % på Jasmine....Jag vet inte ens vad det är en belöning eller ett straff så jag tänker inte rösta.
2020-03-04, 16:49
Medlem
PyjamasXLs avatar
Vad är onanikojan förnågot? Skall dom onanera i den och den som kommer snabbast vinner immunitet?
2020-03-04, 16:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
42 % på Jasmine....Jag vet inte ens vad det är en belöning eller ett straff så jag tänker inte rösta.

Allt annat än Jasse kan bli för stelt, jag röstade Jasse.
2020-03-04, 16:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gs-v-se
Kan inte hitta videoklippet där Mergim säger så, men jag är f-n beredd att hålla med honom. Hon säger det inte bokstavligt men var inne på att om blickar kunde tala så kunde hon minsann ..

Ja, vadå? Hon är en manipulativ psykopat kärring, men som tur är så förmår hon inte i den åldern hon befinner sig i just nu att löpa linan ut med vanligt folk utan lyckas enbart halvt manipulera bräckliga och sköra människor. Hon var starkare tillsammans med storspelaren Anty när det gäller det psykologiska spelet.

Kommer inte riktigt ihåg vad hon sa, men hon uttryckte typ att hon kunde döda honom verbalt eller vad det nu var.

Det kanske lät som att jag försvarade Amilia på något sätt, det gör jag ej. Håller med dig på alla punkter. Tyckte mest det var kul att Mergim aldrig kan sluta prata om det haha
2020-03-04, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Lennie var 11 sekunder snabbare, kan dom ha skrivit fel eller vadfan är detta för skit

Detta är riggat 100% lennie var 11 sekunder snabbare. fyfan vad äckligt

Ja exakt. Riktigt vidrigt faktiskt. Om det nu vart avdrag pga något borde dom ha förklarat det.
2020-03-04, 16:52
Medlem
Vad fan är onanikojan? Haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in