2020-03-04, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rammi73
Hon är tråkig

Nu är du igång igen... Kan du sluta mobba folk för en sista gång?
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kermith
Är du seriös? Du motsäger ju dig själv när du skriver om chefer som har kört över mig.
Det finns underbara chefer och det finns idioter till chefer beror helt på deras karaktär. LOL.
Läs själv vad du har skrivit. Precis som att det finns olika typer av chefer så finns det olika typer av människor. En del är helt karaktärslösa drägg precis som Antonia ”Spacklet ”Johnson och en del som har en underbar karaktär.

Den ende som är blind så är det du som har gladlynt duperats av henne och förmodligen tar på dig själv med svettiga äckliga händer så fort du ser eller hör henne.

Antonia ”Spacklet ”Johnson hade aldrig kommit till final, missade du sändningen där en helt vanlig kvinna sparkade lätt ut henne med arslet före? Varför tror du det blev så? För att Lisa är helt underbar eller för att man orubbligt avskyr mobbare av världsklass?

Som tur är så är fluktande dygnhögar som du i en klar minoritet.

Hahahaha, lugna ner dig lite. Jag har kritiserat Anty ofta och länge i den här tråden, och jag är inte speciellt imponerad av hennes utseende. Ska jag ta på mig själv så letar jag upp annat material.

Men jag står för att hon inte förtjänar allt detta hat, från såna som du, varken före eller efter Big Brother.

Angående hennes påstådda följare så tror jag att det snarare var en belastning, i synnerhet mot en "helt vanlig tjej". Det uppenbara narrativet med en underdog som vinner mot en till synes omöjlig motståndare var alldeles för lockande (jag röstade själv på att behålla Lisa), och för var och en av Antys följare som också ser och röstar i BB gissar jag att hon hade minst lika många haters. Att hon åkte ut är inte, som du verkar tro, ett kvitto på att hon är en vidrig människa.
Medlem
Grattis Lennie. Jasse hade vinsten men tänkte inte till. jävla klantarsel som lisa
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
HAHAHA Jassa sprang vinglandes tillbaka
Medlem
Boonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord2Moyne
rammi73 är känd för att vara en mobbare! Enda hon ägnar sig åt härinne, kränker och trycker ner folk.

Hen har haft brist på uppmärksamhet under sin barndom iallafall, den saken är säker. Ska alltid gå emot majoritetens åsikt för att känna sig speciell. Tycker faktiskt rätt synd om människan, borde ta psykologhjälp för detta. Är inte hälsosamt för någon, speciellt inte personerna i dennes närhet (tvivlar på att hen har såna dock).

Jasse hade fan pangtid på G! "Synd".
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Någon sån finns väl inte.
Jo den ligger ute på cmore
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Hon är tråkig

hon är rolig

om du råkar gå utanför en fjärdel av vägen vid däcken då?
Medlem
Åh nej hon hade ju jättebra tid
2020-03-04, 15:46
Medlem
Ofcoursemyhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Någon sån finns väl inte.
Jo, den finns nu. Hon är hemsk i den.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boonk
Hen har haft brist på uppmärksamhet under sin barndom iallafall, den saken är säker. Ska alltid gå emot majoritetens åsikt för att känna sig speciell. Tycker faktiskt rätt synd om människan, borde ta psykologhjälp för detta. Är inte hälsosamt för någon, speciellt inte personerna i dennes närhet (tvivlar på att hen har såna dock).

Jasse hade fan pangtid på G! "Synd".
Dock aldrig mobbat
Medlem
Asså Jassa saknar verkligen helt förmågan och vara seriös. Mest omogna människan någonsin.
Medlem
Jagtardindotters avatar
Citat:
Jo den ligger ute på cmore

nej den ligger inte ute på cmore

om du råkar gå utanför en fjärdel av vägen vid däcken då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in